Fb af lille oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Ja jeg fik jo endelig født, 41+2 kom han til verden.
I nat kl 01.42, han vejede 3580 og er 52 cm, så det er perfekt.

Vi to på fødegangen igår kl halv syv ca, da mine vedr var ret regelmæssige. Blev undersøgt og jeg havde kun åbnet mig tre cm- øv. Vi fik dog besked på at gå en tur på en time, og så komme igen.
Da vi kom igen blev jeg undersøgt og havde åbnet mig til 6 cm

Jeg havde let ved at håndtere mine veer, men fik pludselig voldsom pressetrang. Jeg måtte ikke presse, men min krop ville ikke lade være.
Jeg fik lidt ilt for at hjælpe med vejrtrækningen og det begyndte at gå ok igen.
Da jeg så endelig måtte presse, pressede jeg alt hvad jeg kunne. Da jeg havde presset en time i alle mulige stillinger, blev de nødt til at sætte en sugekop på ham og hive med, for de mente ikke han fik ilt nok (det viste sig efter fødslen at han havde rigeligt ilt i blodet) men ud kom
Han da...

Det hele var en utrolig fed oplevelse, og det var simpelthen så fantastisk en fødsel der ikke kunne gå meget bedre. Jeg fik ikke andet end ilt (totalt stolt ), og fik kun en 2. Grads bristning der blev syet.
Amningen er allerede i fuld gang, og han spiser lige nu for anden gang hos mig.. Så jeg regner med vi skal hjem fra patienthospitalet imorgen
Kan desværre ikke ligge billede ind da jeg er på fra mobilen

Tak til alle der heppede på mig

eeeej hvor lyder det som en skøn fødsel

stort tillykke med ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

MiaLarsen

pemiro skriver:

Vi to på fødegangen igår kl halv syv ca, da mine vedr var ret regelmæssige. Blev undersøgt og jeg havde kun åbnet mig tre cm- øv. Vi fik dog besked på at gå en tur på en time, og så komme igen.

Jeg havde let ved at håndtere mine veer, men fik pludselig voldsom pressetrang. Jeg måtte ikke presse, men min krop ville ikke lade være.
Jeg fik lidt ilt for at hjælpe med vejrtrækningen og det begyndte at gå ok igen.
Da jeg så endelig måtte presse, pressede jeg alt hvad jeg kunne. Da jeg havde presset en time i alle mulige stillinger, blev de nødt til at sætte en sugekop på ham og hive med, for de mente ikke han fik ilt nok (det viste sig efter fødslen at han havde rigeligt ilt i blodet) men ud kom
Han da...

Det hele var en utrolig fed oplevelse, og det var simpelthen så fantastisk en fødsel der ikke kunne gå meget bedre. Jeg fik ikke andet end ilt (totalt stolt ), og fik kun en 2. Grads bristning der blev syet.
Amningen er allerede i fuld gang, og han spiser lige nu for anden gang hos mig.. Så jeg regner med vi skal hjem fra patienthospitalet imorgen

rigtig stort tillykke med lille Oliver søde glæder mig rigtig meget til og se massere og billeder af ham 

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

MiaLarsen skriver:

rigtig stort tillykke med lille Oliver søde glæder mig rigtig meget til og se massere og billeder af ham 

Ja jeg håber på jeg en dag kan få dem på computer.
Nu hvor man ikke kan ligge billederne ind fra telefonen - ihh..
Han er ellers bare SÅ smuk

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

eeeej hvor lyder det som en skøn fødsel

stort tillykke med ham

Det var det også bare..
Havde slet slet ikke forventet at det ville være så "nemt". Så jeg er bare pave stolt af min krop...

Og hvor er det dog fantastisk at man endelig kan se på sit mirakel <3

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

Team Putte skriver:

Iiiiiiiiih STORT tillykke med ham

Tusind tak

Anmeld

16. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Det var det også bare..
Havde slet slet ikke forventet at det ville være så "nemt". Så jeg er bare pave stolt af min krop...

Og hvor er det dog fantastisk at man endelig kan se på sit mirakel <3

Nem graviditet og nem fødsel, det var det jeg sagde du er født til at få børn

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Nem graviditet og nem fødsel, det var det jeg sagde du er født til at få børn

Meeeeen skal nu stadig ikke ha et landshold kun hvis vi deles om det haha..
Er i faldet godt til derhjemme?
Vi kom hjem tidligere idag, det er nu rarest at være i vante omgivelser

Anmeld

16. juni 2012

LilleLene

pemiro skriver:

Meeeeen skal nu stadig ikke ha et landshold kun hvis vi deles om det haha..
Er i faldet godt til derhjemme?
Vi kom hjem tidligere idag, det er nu rarest at være i vante omgivelser

Jeg skal ikke have mere end højest nøvendigt af graviditeter og fødsler

Ja det er bae dejligt, selvom jeg savner at der nogle der lavr mad til en

Anmeld

16. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

Jeg skal ikke have mere end højest nøvendigt af graviditeter og fødsler

Ja det er bae dejligt, selvom jeg savner at der nogle der lavr mad til en

Ja det var lækkert. Vi fik mad på fødegangen da jeg havde født og så har vi ligget på vuggen (patienthotel) til idag, det var ret luksus man bare lige kunne gå ned og ta mad
Selvom kæresten kørte efter macmad igår (UPS) heh

Anmeld

17. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

pemiro skriver:

Han da...

Stort tillykke nmed den lille fyr - glæder mig til at se billeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.