Fb af lille oliver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.779 visninger
25 svar
0 synes godt om
15. juni 2012

pemiro

Ja jeg fik jo endelig født, 41+2 kom han til verden.
I nat kl 01.42, han vejede 3580 og er 52 cm, så det er perfekt.

Vi to på fødegangen igår kl halv syv ca, da mine vedr var ret regelmæssige. Blev undersøgt og jeg havde kun åbnet mig tre cm- øv. Vi fik dog besked på at gå en tur på en time, og så komme igen.
Da vi kom igen blev jeg undersøgt og havde åbnet mig til 6 cm

Jeg havde let ved at håndtere mine veer, men fik pludselig voldsom pressetrang. Jeg måtte ikke presse, men min krop ville ikke lade være.
Jeg fik lidt ilt for at hjælpe med vejrtrækningen og det begyndte at gå ok igen.
Da jeg så endelig måtte presse, pressede jeg alt hvad jeg kunne. Da jeg havde presset en time i alle mulige stillinger, blev de nødt til at sætte en sugekop på ham og hive med, for de mente ikke han fik ilt nok (det viste sig efter fødslen at han havde rigeligt ilt i blodet) men ud kom
Han da...

Det hele var en utrolig fed oplevelse, og det var simpelthen så fantastisk en fødsel der ikke kunne gå meget bedre. Jeg fik ikke andet end ilt (totalt stolt ), og fik kun en 2. Grads bristning der blev syet.
Amningen er allerede i fuld gang, og han spiser lige nu for anden gang hos mig.. Så jeg regner med vi skal hjem fra patienthospitalet imorgen
Kan desværre ikke ligge billede ind da jeg er på fra mobilen

Tak til alle der heppede på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Trolde_mor

Ihh kæmpe stort tillykke med fødslen af lille Oliver Glæder mig meget til at se billeder af ham

Dejligt det går godt med amningen - for at I kan tage hjem i morgen

Anmeld

15. juni 2012

DitteMarie

Lyder som en super fødsel- tillykke med guldet

Anmeld

15. juni 2012

lio

Tillykke, se jeg sagde jo at du ikke ville nå eksamen fredag..

Anmeld

15. juni 2012

pemiro

Trolde_mor skriver:

Ihh kæmpe stort tillykke med fødslen af lille Oliver Glæder mig meget til at se billeder af ham

Dejligt det går godt med amningen - for at I kan tage hjem i morgen

Det går bare perfekt. Han startede med at spise af hvert bryst i over en halv time pr stk :O og her ved syv tiden spiste han igen af det ene i en times tid, mens vi lå ned og han lå ved min side... Så fedt

Anmeld

15. juni 2012

pemiro

DitteMarie skriver:

Lyder som en super fødsel- tillykke med guldet

Kunne ikke ønske mig bedre
Og mange tak

Anmeld

15. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

Tillykke, se jeg sagde jo at du ikke ville nå eksamen fredag..

Hehe ja du fik ret.. Ringede lige til skolen nu her, og de mente helt sikkert det var en god undskyldning hehe

Anmeld

15. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Hehe ja du fik ret.. Ringede lige til skolen nu her, og de mente helt sikkert det var en god undskyldning hehe

Hihi..

Anmeld

15. juni 2012

M&R

Ihh igen kæmpe tillykke:-) hvor er det bare skønt for jer:-)

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Ja jeg fik jo endelig født, 41+2 kom han til verden.
I nat kl 01.42, han vejede 3580 og er 52 cm, så det er perfekt.

Vi to på fødegangen igår kl halv syv ca, da mine vedr var ret regelmæssige. Blev undersøgt og jeg havde kun åbnet mig tre cm- øv. Vi fik dog besked på at gå en tur på en time, og så komme igen.
Da vi kom igen blev jeg undersøgt og havde åbnet mig til 6 cm

Jeg havde let ved at håndtere mine veer, men fik pludselig voldsom pressetrang. Jeg måtte ikke presse, men min krop ville ikke lade være.
Jeg fik lidt ilt for at hjælpe med vejrtrækningen og det begyndte at gå ok igen.
Da jeg så endelig måtte presse, pressede jeg alt hvad jeg kunne. Da jeg havde presset en time i alle mulige stillinger, blev de nødt til at sætte en sugekop på ham og hive med, for de mente ikke han fik ilt nok (det viste sig efter fødslen at han havde rigeligt ilt i blodet) men ud kom
Han da...

Det hele var en utrolig fed oplevelse, og det var simpelthen så fantastisk en fødsel der ikke kunne gå meget bedre. Jeg fik ikke andet end ilt (totalt stolt ), og fik kun en 2. Grads bristning der blev syet.
Amningen er allerede i fuld gang, og han spiser lige nu for anden gang hos mig.. Så jeg regner med vi skal hjem fra patienthospitalet imorgen
Kan desværre ikke ligge billede ind da jeg er på fra mobilen

Tak til alle der heppede på mig

Iiiiiiiiih STORT tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.