Gider I komme til Farsø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

piadas

AnneBJ skriver:

jeg vil rigtig gerne - men lige nu kan jeg ikke tænke praktiske detaljer - felix går i seng kl seks...

jeg vender tilbage!!

Du SKAL komme!

Praktikken må vi tage som det kommer - som jeg skrev er I velkomne til at blive så lang tid, I lyster. Hvis det passer jer bedst at blive til aften, så de kan sove hele vejen hjem, gør vi det bare sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

piadas

Mettemus skriver:

Vi vil SÅ gerne komme - super ide Pia!!! Det fungerede bare super med pita den dag i Århus - lad os bare gentage den succes. Vi har ikke så mange planer i løbet af sommeren. Uge 30 og 31 er vist de eneste der kan blive problemer med?

JAAA!

Uge 30 har Serdar fri, så den vil jeg helst holde lidt hellig - uge 31 er vi til Vildbjerg Cup, så den dur heller ikke...

Anmeld

15. juni 2012

Mettemus

piadas skriver:

JAAA!

Uge 30 har Serdar fri, så den vil jeg helst holde lidt hellig - uge 31 er vi til Vildbjerg Cup, så den dur heller ikke...

Uge 29 er god for os - der skal Jens nemlig alligevel arbejde søndag

Anmeld

15. juni 2012

Sofia

Vi vil meget gerne komme! Hvis vi kan den pågældende dag er jeg der på stedet. Ih det vil jeg glæder mig til. Uge 29 ser god ud pt. har lige et par uafklarede ting jeg skal have styr på, men det satser jeg på kan ordnes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.