Gider I komme til Farsø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.016 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

piadas

...eller er det for langt?

Da vi var i gang med at bygge hus, snakkede vi jo om, at I skulle komme og se det, når vi engang var færdige - og det er jo nu!!

Jeg forestiller mig, at vi kunne lave det til en heldagsforestilling, så jer der kommer langvejs fra ikke skal køre så langt for alt for lidt!

Altså f.eks. kunne I komme ved 10-tiden (eller senere hvis I har langt hertil, og det skal passe med tumlingen). Sluttidspunktet kan vi jo altid finde ud af. Vi laver det bare en dag, jeg ikke skal andet!

Jeg tænker, at jeg kunne bage nogle boller, til når I kommer og en kage til om eftermiddagen + noget frugt. Frokost kunne være pita + fyld lige som vi lavede, da vi mødtes i legelandet i Århus? For de som ikke var med, havde vi hver især et eller andet med, skinke, pita, dressing, salat osv. og var fælles om det - det var en stor succes.

Og hvis nogen af jer stadig er her til aften, bestiller vi bare en pizza!

I forhold til hvor langt det er fra I forskellige, får I lige nogle ca. køretider i bil, hvis I lige skal vurdere, om I gider tage turen...

Aalborg - 45 min.

Viborg - 40 min.

Skive - 40 min.

Århus - 60-70 min.

Kolding - 2 timer

Hmm, hvor kommer I ellers fra?! Kan ikke lige huske det, men ellers må I lige tjekke krak!

Jeg tænker, det er bedst en lørdag eller søndag, så flest mulige kan komme med, men ellers har jeg ferie i uge 29, hvor vi ikke har nogen planer...Serdar skal arbejde, så jeg er alene med ungerne...

Er det noget, vi skal finde ud af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Maria-s

Vi er godt nok i pakke-mode lige der, da vi jo overtager vores hus SENEST 1. AUG!!!!!! Men ellers er Noah og jeg klar! Det var SÅ hyggeligt i Århus den søndag

Anmeld

14. juni 2012

piadas

Maria-s skriver:

Vi er godt nok i pakke-mode lige der, da vi jo overtager vores hus SENEST 1. AUG!!!!!! Men ellers er Noah og jeg klar! Det var SÅ hyggeligt i Århus den søndag

Super, så er vi jo allerede 4, hvis man tæller ungerne med!

Anmeld

15. juni 2012

JonTri

Jeg er klar! Ligger her og tæller ve intervaller, så det vil jeg gerne lige ha overstået .

Anmeld

15. juni 2012

Marco2

JonTri skriver:

Jeg er klar! Ligger her og tæller ve intervaller, så det vil jeg gerne lige ha overstået .

SHIT hvor spændende. Er der kommet rigtig gang i det? Eller du har måske allerede født??

Og Pia. SYnes det lyder hyggeligt. HVis det bliver en dag jeg kan vil jeg gerne med. Så kan I jo alle komme til os når vi bliver færdige med vores renovering

AG

Anmeld

15. juni 2012

AnneBJ

jeg vil rigtig gerne - men lige nu kan jeg ikke tænke praktiske detaljer - felix går i seng kl seks...

jeg vender tilbage!!

Anmeld

15. juni 2012

Mettemus

JonTri skriver:

Yayi Rikke! Så blir hun altså ikke derinde til hun skal konfoirmeres? go go go! Alt muligt hep fra Skive

Anmeld

15. juni 2012

Mettemus

Vi vil SÅ gerne komme - super ide Pia!!! Det fungerede bare super med pita den dag i Århus - lad os bare gentage den succes. Vi har ikke så mange planer i løbet af sommeren. Uge 30 og 31 er vist de eneste der kan blive problemer med?

Anmeld

15. juni 2012

piadas

JonTri skriver:

Super!

Hepper helt vildt på dig, men mon ikke du allerede har født?!

Anmeld

15. juni 2012

piadas

Marco2 skriver:

SHIT hvor spændende. Er der kommet rigtig gang i det? Eller du har måske allerede født??

Og Pia. SYnes det lyder hyggeligt. HVis det bliver en dag jeg kan vil jeg gerne med. Så kan I jo alle komme til os når vi bliver færdige med vores renovering

AG

Det håber jeg - jo flere jo bedre!

Jaaaa, så vil vi også se jeres hus, når I er færdige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.