Tilbehør til tvillingevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2012

Rebecca55

FjolleTrold skriver:

Det holder da slet ikke, det må vi få gjort noget ved. Du må endelig skrive de ting, som du ikke kan få og som jeg evt. ville kunne sy.

Vi har fx en christiane wegnervogn med 5 punktseler, hvor vi det til tider ville være kanon med køreposer.

Skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2012

Kløver

FjolleTrold skriver:

rsisidsiddsiddesiddersåråsædsædesædernsæderneefoforforaHej alle i kære tvillinge-forældre

Jeg er i gang med at fremstille FjolleTrold produkter specielt til tvillinge-vogne. Jeg er ofte blevet spurgt, om jeg ville lave barnevognspuder til tvillinge vogne. Og på mandag skal jeg ud og afprøve mine tvillinge produkter.

Foreløbigt laver jeg:

Barnevongs/Klapvognspuder, så de små kan komme op og følge med i verden udenfor. Specielt designet til tvillinge vogne

Solskærm - med mange forskellige positionsmuligheder

Fluenet - har fået at vide at man ikke kan få farverige fluenet til vognene, så det arbejder jeg også på.

Står du og mangler en assesories eller et tilbehør specielt til tvillinge-familien, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Du kan se mere om FjolleTrold produkter på fb: http://www.facebook.com/#!/pages/FjolleTrold/289223924458658

Eller på web: www.fjolletrold.dk

Jeg glæder mig til at vise jer produkterne i næste uge

På min tvillingevogn foran hinanden og ingen klapvognsnet eller eller alm fluenet passer hverken til sæder eller lift dele, heller ikke regnslag, er Det noget du måske kunne hjælpe med

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

Rebecca55 skriver:

Vi har fx en christiane wegnervogn med 5 punktseler, hvor vi det til tider ville være kanon med køreposer.

Skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om mere.

For syv søren - den arbejder jeg videre med. Er nemlig i gang med køreposer til efteråret

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

Maja84 skriver:

På min tvillingevogn foran hinanden og ingen klapvognsnet eller eller alm fluenet passer hverken til sæder eller lift dele, heller ikke regnslag, er Det noget du måske kunne hjælpe med

Jeg synes jeg kan kende det brugernavn. Jeg vil mene, at jeg godt kan hjælpe dig. Det må vi lige finde ud af

Anmeld

17. juni 2012

Rebecca55

FjolleTrold skriver:

For syv søren - den arbejder jeg videre med. Er nemlig i gang med køreposer til efteråret

Spændene, jeg følger dig jævnligt. Nogle super produkter du laver.

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

Rebecca55 skriver:

Spændene, jeg følger dig jævnligt. Nogle super produkter du laver.

Anmeld

17. juni 2012

Kløver

FjolleTrold skriver:

såpå

Jeg synes jeg kan kende det brugernavn. Jeg vil mene, at jeg godt kan hjælpe dig. Det må vi lige finde ud af

Jeps, går og venter på dine smarte køreposer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.