Tilbehør til tvillingevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

FjolleTrold

Hej alle i kære tvillinge-forældre

Jeg er i gang med at fremstille FjolleTrold produkter specielt til tvillinge-vogne. Jeg er ofte blevet spurgt, om jeg ville lave barnevognspuder til tvillinge vogne. Og på mandag skal jeg ud og afprøve mine tvillinge produkter.

Foreløbigt laver jeg:

Barnevongs/Klapvognspuder, så de små kan komme op og følge med i verden udenfor. Specielt designet til tvillinge vogne

Solskærm - med mange forskellige positionsmuligheder

Fluenet - har fået at vide at man ikke kan få farverige fluenet til vognene, så det arbejder jeg også på.

Står du og mangler en assesories eller et tilbehør specielt til tvillinge-familien, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Du kan se mere om FjolleTrold produkter på fb: http://www.facebook.com/#!/pages/FjolleTrold/289223924458658

Eller på web: www.fjolletrold.dk

Jeg glæder mig til at vise jer produkterne i næste uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Rebecca55

Lyder som en rigtig go ide... Vi bruger dog mest vores trillingevogn, så det er lige et barn for meget...He he

Anmeld

16. juni 2012

mælkechoko

Det lyder rigtig godt! Jeg synes selv, at udvalget er ringe

Så jeg glæder mig at checke dine produkter ud- vi har lige pt en ganske alm sort fluenet- andet findes nok ikke i DK.

For et stykke tid siden havde www.babyjungle.dk nogle fine, men de kan vist ikke skaffe dem mere

Anmeld

16. juni 2012

twinny

FjolleTrold skriver:

Hej alle i kære tvillinge-forældre

Jeg er i gang med at fremstille FjolleTrold produkter specielt til tvillinge-vogne. Jeg er ofte blevet spurgt, om jeg ville lave barnevognspuder til tvillinge vogne. Og på mandag skal jeg ud og afprøve mine tvillinge produkter.

Foreløbigt laver jeg:

Barnevongs/Klapvognspuder, så de små kan komme op og følge med i verden udenfor. Specielt designet til tvillinge vogne

Solskærm - med mange forskellige positionsmuligheder

Fluenet - har fået at vide at man ikke kan få farverige fluenet til vognene, så det arbejder jeg også på.

Står du og mangler en assesories eller et tilbehør specielt til tvillinge-familien, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Du kan se mere om FjolleTrold produkter på fb: http://www.facebook.com/#!/pages/FjolleTrold/289223924458658

Eller på web: www.fjolletrold.dk

Jeg glæder mig til at vise jer produkterne i næste uge

Jeg mangler solskærm og pude.  Må jeg se?

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

Rebecca55 skriver:

Lyder som en rigtig go ide... Vi bruger dog mest vores trillingevogn, så det er lige et barn for meget...He he

Tja, det må vi da finde ud af

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

mælkechoko skriver:

Det lyder rigtig godt! Jeg synes selv, at udvalget er ringe

Så jeg glæder mig at checke dine produkter ud- vi har lige pt en ganske alm sort fluenet- andet findes nok ikke i DK.

For et stykke tid siden havde www.babyjungle.dk nogle fine, men de kan vist ikke skaffe dem mere

Og hvorfor er det lige, at der ikke findes fine ting til tvillingevogne??? jeg er i fuld gang med at lave fluenet, som vil kunne fåes i lilla, turkis, grøn, lyserød osv osv osv. Og lækre solskærme. barnevognspuden tror jeg også bliver god. Jeg skal ud og passe det hele til i morgen. GLÆDER MIG

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

twinny skriver:

Jeg mangler solskærm og pude.  Må jeg se?

Det må du... om et par dage . jeg skal ud og passe det hele til i morgen, og så kommer der billeder. For jeg regner med, at det passer. Jeg kommer med billeder, så snart de er der

Anmeld

17. juni 2012

twinny

FjolleTrold skriver:

Det må du... om et par dage . jeg skal ud og passe det hele til i morgen, og så kommer der billeder. For jeg regner med, at det passer. Jeg kommer med billeder, så snart de er der

Okay...

Anmeld

17. juni 2012

Rebecca55

FjolleTrold skriver:

Tja, det må vi da finde ud af

Vil ihvertfald tro der er et marked for os flerlinge familier, for det er meget ringe udvalg af alt hvad der gælder udstyr til os. Vi søger næsten altid udenlands og ved fra mange trillinge familier at de gør det samme.

Anmeld

17. juni 2012

FjolleTrold

Rebecca55 skriver:

Vil ihvertfald tro der er et marked for os flerlinge familier, for det er meget ringe udvalg af alt hvad der gælder udstyr til os. Vi søger næsten altid udenlands og ved fra mange trillinge familier at de gør det samme.

Det holder da slet ikke, det må vi få gjort noget ved. Du må endelig skrive de ting, som du ikke kan få og som jeg evt. ville kunne sy.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.