Flexa højseng i retro stil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. juli 2012

LISBETH:-)

Op :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2012

Anmeld

27. juli 2012

TTM

Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan har i tænkt jer at får den ud af værelset?? Tæner lidt, hvis i ikke kan få benene af pga. skruerne er malet over, hvordan får i den så ud?
Vi har selv en, dog med en anden stige, og den blev samlet i rummet da det ellers var umuligt at få ind

Det var bare en tanke fra mig af, den er suuuuuper fed, godt min datter ikke lurer med her

Hilsen TTM

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010

Hvor er den fantastisk! - og hvis ikke Elias havde fået ny seng for to uger siden, så kunne vi sagtens have købt den. Mener ikke nødvendigvis den kun er til piger  Super skønne farver - dygtig mand

Anmeld

27. juli 2012

TTM skriver:

Nu spørger jeg nok dumt, men hvordan har i tænkt jer at får den ud af værelset?? Tæner lidt, hvis i ikke kan få benene af pga. skruerne er malet over, hvordan får i den så ud?
Vi har selv en, dog med en anden stige, og den blev samlet i rummet da det ellers var umuligt at få ind

Det var bare en tanke fra mig af, den er suuuuuper fed, godt min datter ikke lurer med her

Hilsen TTM

Den kan nemt skilles ad. Alle dele er malet hver for sig og så samlet i værelset. Men bagstykke og forstykke er malet i et. Lidt svært og forklarer men den kan nemt skilles ad!

Anmeld

27. juli 2012

MortilElias2010 skriver:

Hvor er den fantastisk! - og hvis ikke Elias havde fået ny seng for to uger siden, så kunne vi sagtens have købt den. Mener ikke nødvendigvis den kun er til piger  Super skønne farver - dygtig mand

Tak det er dælme også irriterende at Amalie ikke vil sove i den - stædige unge

Anmeld

27. juli 2012

Sælges for 2500 kr uden madras og 3000 kr inkl madras, og der følger også gelænder til stigen med (de har vi bare aldrig brugt)

Anmeld

3. august 2012

Anmeld

3. august 2012

MorAnna.

Den ville min datter helt sikkert elske! Hvor er den bare fin

Held og lykke med salget

Anmeld

4. august 2012

MorAnna. skriver:

Den ville min datter helt sikkert elske! Hvor er den bare fin

Held og lykke med salget

Tak:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.