LISBETH:-) skriver:
Øv øv øv for noget tid siden købte vi denne skønne flexa højseng brugt (den gang var den lortebrun) og min mand har brugt rigtig rigtig rigtig mange timer på at slibe den ned og male den i datterens ynglingsfarve
Farmor har brugt tid på at sy fint gardin også efter datterens eget valg. Men men men hun bryder sig ganske enkelt ikke om at sove højt oppe. Så derfor må den videre til et andet fint pigeværelse.
Det skal siges at der også er gelænder med, vi har bare ikke brugt det:-)
Madrassen er helt ny og der er max sovet på den 5 gange den er købt for omkring 1000 kr.
Sengen er 2 m lang
Sælges samlet for 3500 kr og den skal afhentes på falster
Hvor er den blevet fin
Har ikke selv brug for den, da jeg hverken har piger og vi allerede har de flexa seng der er behov for
Jeg tænkte bare over at hvis det bare er fordi hun ikke bryder sig om at sove højt oppe i vil sælger ser jeg da to andre mulighede
1. en madras nedenunder og så hun sover nede i "hulen" i stedet eller 2. at skrue benene + stige af igen og så bruge den som alm. seng
og så lige på falderebet så er det så vidt jeg kan se den som flexa kalder en mellemhøj seng. Vores ældste startede med en halvhøj og gik sidenhen over til mellemhøj
og nu sofa. og de to små har så flexa sengene nu
syntes det er et super koncept
Så absolut anbefalelsesværdig

Held og lykke med at få den solgt

Qnuz
Anmeld