Flexa højseng i retro stil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7.902 visninger
26 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

LISBETH:-)

Øv øv øv for noget tid siden købte vi denne skønne flexa højseng brugt (den gang var den lortebrun) og min mand har brugt rigtig rigtig rigtig mange timer på at slibe den ned og male den i datterens ynglingsfarve Farmor har brugt tid på at sy fint gardin også efter datterens eget valg. Men men men hun bryder sig ganske enkelt ikke om at sove højt oppe. Så derfor må den videre til et andet fint pigeværelse.

Det skal siges at der også er gelænder med, vi har bare ikke brugt det:-)

Madrassen er helt ny og der er max sovet på den 5 gange den er købt for omkring 1000 kr.

Sengen er 2 m lang

Sælges samlet for 3500 kr og den skal afhentes på falster

OBS!!! SKAL VÆK NU SÆLGES FOR 2000 KR UDEN MADRAS OG 2500 KR INKL!!!!!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

dpb

LISBETH:-) skriver:

Øv øv øv for noget tid siden købte vi denne skønne flexa højseng brugt (den gang var den lortebrun) og min mand har brugt rigtig rigtig rigtig mange timer på at slibe den ned og male den i datterens ynglingsfarve Farmor har brugt tid på at sy fint gardin også efter datterens eget valg. Men men men hun bryder sig ganske enkelt ikke om at sove højt oppe. Så derfor må den videre til et andet fint pigeværelse.

Det skal siges at der også er gelænder med, vi har bare ikke brugt det:-)

Madrassen er helt ny og der er max sovet på den 5 gange den er købt for omkring 1000 kr.

Sengen er 2 m lang

Sælges samlet for 3500 kr og den skal afhentes på falster

Hvor er den blevet fin

Har ikke selv brug for den, da jeg hverken har piger og vi allerede har de flexa seng der er behov for

Jeg tænkte bare over at hvis det bare er fordi hun ikke bryder sig om at sove højt oppe i vil sælger ser jeg da to andre mulighede 1. en madras nedenunder og så hun sover nede i "hulen" i stedet eller 2. at skrue benene + stige af igen og så bruge den som alm. seng

og så lige på falderebet så er det så vidt jeg kan se den som flexa kalder en mellemhøj seng. Vores ældste startede med en halvhøj og gik sidenhen over til mellemhøj og nu sofa. og de to små har så flexa sengene nu syntes det er et super koncept

Så absolut anbefalelsesværdig

Held og lykke med at få den solgt

Qnuz

Anmeld

15. juni 2012

Hun sover i hulen nu men vil gerne have en sovesofa i stedet

Og ja har overvejet og skrue benene af det er bare ikke sådan lige til da skruerne er malet til:-)

Ved ikke hvad den bliver kaldt men det er ikke den lave model min datter på 90+ cm kan stå oprejst indenunder den:-) Så tror det er en mellemting

Anmeld

15. juni 2012

dpb

LISBETH:-) skriver:

Hun sover i hulen nu men vil gerne have en sovesofa i stedet

Og ja har overvejet og skrue benene af det er bare ikke sådan lige til da skruerne er malet til:-)

Ved ikke hvad den bliver kaldt men det er ikke den lave model min datter på 90+ cm kan stå oprejst indenunder den:-) Så tror det er en mellemting

ahh, på den måde kan godt forstå hun gerne vil have en sovesofa istedet

At det er den mellemhøje kan man se på ben og stige den halv høje der er der ikke de der tværbræder eller hva man nu lige skal kalde dem ( i enden) og stigen har kun tre trin

Den mellemhøje er også den der er bedst til hulebyggeri

Håber i finder en køber For den er bestemt blevet fin

Qnuz

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Nej hvor er den fin !
Hvis Caroline skulle over i juniorseng nu , ville jeg med glæde hente den

Anmeld

22. juni 2012

Op :-)

Anmeld

29. juni 2012

Anmeld

6. juli 2012

Anmeld

13. juli 2012

Anmeld

17. juli 2012

Christina.78

Hvor er den blevet fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.