4+2 og har skærende smerter i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

AnonymMor

ønskebarn74 skriver:

er allerede bekymret.. er der andre end mig der har oplevet skærende smerter i livmoderen??? er det normalt???

hold op hvor er jeg bare bange for at miste igen!!!

Øv det er jeg ked af at høre håber det bare er ligamentssmerter og den lille spire har det rigtig godt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Mullefisen2011

Det lyder som ligamentsmerter søde men synes du skal give lægen et kald hvis du er bange og usikker.. Er sikker på bøllen ligger trygt og godt derinde..

Anmeld

14. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

det her bliver seriøst de længste 3 uger i mit liv... og øv manden er ikke hjemme det meste af tiden...

ja det er en hård og streng ventetid indtil den første scanning  

Men bare sørg for at slappe godt af, og ikke overanstrenge dig. Det gør det ihvertfald værre hos mig. 

én ting, som jeg har erfarret, er at det også kan hænge sammen med om man har meget luft i maven eller hård mave  det gør ligesom smerterne mere kraftige... og som gravid har man vist bare tendens til lidt træls mave i 9 mdr... 

Anmeld

14. juni 2012

th

ønskebarn74 skriver:

er allerede bekymret.. er der andre end mig der har oplevet skærende smerter i livmoderen??? er det normalt???

det fik jeg da jeg var i uge 11. kunne hverken sidde eller stå. jeg blev akut skadet da de troede jef var gravid udenfor livmoren.

men vores baby havde det godt og lå hvor han skulle, det var en lille cyste der sad i vejen, og det gjorder den resten af graviditeten.

har en dreng på 1 nu.

for at det er det samme ved dig .

Anmeld

14. juni 2012

Leonora

Det lyder som ligament smerter søde. Jeg kender flere som ved tvillinge graviditet har haft meget ondt fra starten da to bebser hurtigt kræver plads. Og der er jo stor sansynlighed for at du har to bebser i maven.

Jeg er sikker på at det er helt normalt men forstår godt du bliver nervøs. Læg en varme pude på og prøv at slappe af selvom det gør ondt.

Knus fra mug der havde kraftige mens lign smerter ved begge mine graviditeter

Anmeld

15. juni 2012

simone_jacobsen

ønskebarn74 skriver:

Jeg har også oplevet sådanne smerter. De første uger - også inden jeg vidste at jeg var gravid - vågnede jeg hver nat badet i smerter.. De begyndte så at fordele sig over dagen og endte med at tage på sygehuset. Alt var i skønneste orden, det var bare ligament smerter.

Anmeld

15. juni 2012

Malene76

Ville bare sende den bedste karma.. Tag til tjek på sygehuset, hvis du er urolig. Det er ikke godt for dig at stresse over det. Tanker herfra,

Kram Malene

Anmeld

15. juni 2012

Sara_S

ønskebarn74 skriver:

Ja, som andre siger... det kan sagtens være ligamentsmerter. De kan være virkelig onde nogle gange.

Jeg har også haft mange denne her gang, er 28+5 idag og har dem stadig... geez hvor er de stygge!!! 

Anmeld

15. juni 2012

Malene76

Dobbelt

Anmeld

15. juni 2012

LilyMarleen

ønskebarn74 skriver:

det er inde i selve livmoderen.. det pøles som en kniv der skærer og bliver drejet om..

JA!! Lige præcis det du beskriver, med at det er ligesom om at der bliver stukket en kniv op i skeden hele tiden. Sådan havde jeg det i starten af min graviditet med min første.. Bare rolig!! Jeg er sikker på det hele nok skal gå. Stress ikke dig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.