4+2 og har skærende smerter i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.399 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

ønskebørn74

er allerede bekymret.. er der andre end mig der har oplevet skærende smerter i livmoderen??? er det normalt???

hold op hvor er jeg bare bange for at miste igen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Puttemusen93

ring til læge vagten ville jeg gøre held og lykke

Anmeld

14. juni 2012

2babygirls

ønskebarn74 skriver:

er allerede bekymret.. er der andre end mig der har oplevet skærende smerter i livmoderen??? er det normalt???

Er det ikke dine ligamentssmerter ?
Er i uge 7 nu, og det er først nu jeg ikke har den rivende følelse af at det hele strækker sig.

Anmeld

14. juni 2012

Carl-Emil's mor

ønskebarn74 skriver:

jeg havde de ondeste ondeste ondeste mens lignende smerter on and off til uge 15+ - måtte blive i sengen mange gange ...

simpelthen fordi at livmoderen den valgte at stor knokle løs

men med din for historie så synes jeg du skal ringe til vagtlægen så du kan få et lille tjek

Anmeld

14. juni 2012

mortilnoahogmelina

Jeg havde os utrolig stærke smerter her 2 gang .. og kan stadig have det ind imellem og er 20+3.. og min bebs lever i bedste velgående ..

MEn prøv at slappe af og se om det bliver bedre .
Læge vagten gør desværre ikke en dyt når man ikke bløder .

Anmeld

14. juni 2012

ønskebørn74

Tina&Martin skriver:

Er det ikke dine ligamentssmerter ?
Er i uge 7 nu, og det er først nu jeg ikke har den rivende følelse af at det hele strækker sig.

det er inde i selve livmoderen.. det pøles som en kniv der skærer og bliver drejet om..

Anmeld

14. juni 2012

VNB

ønskebarn74 skriver:

det er inde i selve livmoderen.. det pøles som en kniv der skærer og bliver drejet om..

jeg er ret sikkert på at det er ligament smerter søde. 

Jeg mærker dem også - og meget kraftigt nogle dage. er blevet helt bange flere gange. har faktisk mærket til det helt fra før jeg testede positivt dvs. fra uge 3+ ca

Men for en sikkerheds skyld kunne du ringe til lægen imorgen og bede om at blive tjekket for blærebetændelse. har hørt at det kan give sådanne smerter også. 

men jeg tror nu at alt er som det skal være 

Anmeld

14. juni 2012

2babygirls

ønskebarn74 skriver:

Hmm, den følelse havde jeg kun ved æl
Håber ikke det betyder noget negativt for din lille baby

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Synes du skal ringe til lægevagten og fortælle din historie!

Anmeld

14. juni 2012

ønskebørn74

VNB skriver:

jeg er ret sikkert på at det er ligament smerter søde. 

Jeg mærker dem også - og meget kraftigt nogle dage. er blevet helt bange flere gange. har faktisk mærket til det helt fra før jeg testede positivt dvs. fra uge 3+ ca

Men for en sikkerheds skyld kunne du ringe til lægen imorgen og bede om at blive tjekket for blærebetændelse. har hørt at det kan give sådanne smerter også. 

men jeg tror nu at alt er som det skal være 

det her bliver seriøst de længste 3 uger i mit liv... og øv manden er ikke hjemme det meste af tiden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.