Smerter i maven, kan man have det, når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.501 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

Jeg har smerter i min mave, det har varet et par timer nu, det føles ikke som mens-smerter, men det er en konstant smerte, en smerte jeg aldrig har følt før.. Det skal dertil siges, at jeg ikke har spist noget anderledes, end normalt, så jeg mener ikke det kan skyldes det.

Jeg tager ikke p-piller, dog bruger vi kondom, men jeg tror her for 14 dage siden at der var hul i det, sådan føltes det.

Men kan man have så ondt, pga. graviditet?

Jeg prøver at skrive det igen, ville gerne have svar. Der har været et eller andet i min mave det meste af dagen idag også.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

NatashaL92

hej 

jeg døjede med mave smerter, tænkte det nok bare min mens, hvilket det så også var men var altså så også gravid og lægen kunne ikke se, den 3 md kunne han se på testen a jeg var gravid ..

så kan kun sige gå til din læge og få lavet en test-

selvom  min læge ikke kunne se det på test eller blodprøve

i hele 2 md .

så måske er du gravid

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

hej 

jeg døjede med mave smerter, tænkte det nok bare min mens, hvilket det så også var men var altså så også gravid og lægen kunne ikke se, den 3 md kunne han se på testen a jeg var gravid ..

så kan kun sige gå til din læge og få lavet en test-

selvom  min læge ikke kunne se det på test eller blodprøve

i hele 2 md .

så måske er du gravid

Okay, ja, jeg skal have min mens på lørdag, så må jeg se tiden an. Men jeg skal ihvert fald til læge mandag.

Men de smerter jeg har, føles ikke som mens-smerter, det er en smerte/ubehag jeg ikke har følt før.

Anmeld

14. juni 2012

NatashaL92

det kan være din livmoder der udvider sig

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

Ja, det kan det.. men nu må jeg passe på, ikk og glæde mig for tidligt.

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

Har lige taget en test (kunne ikke lade være) og den viste 1 KRAFTIG streg, men mon ikk også min mens så kommer imorgen eller søndag, som var planen.

Anmeld

15. juni 2012

NatashaL92

jo
det kan også være du tidlig henne i din graviditet.

jeg blødte de 2 første mdr af min jo .

Anmeld

15. juni 2012

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg har smerter i min mave, det har varet et par timer nu, det føles ikke som mens-smerter, men det er en konstant smerte, en smerte jeg aldrig har følt før.. Det skal dertil siges, at jeg ikke har spist noget anderledes, end normalt, så jeg mener ikke det kan skyldes det.

Jeg tager ikke p-piller, dog bruger vi kondom, men jeg tror her for 14 dage siden at der var hul i det, sådan føltes det.

Men kan man have så ondt, pga. graviditet?

Jeg prøver at skrive det igen, ville gerne have svar. Der har været et eller andet i min mave det meste af dagen idag også.

Det kan være mange ting - et bud er for meget mavesyre....

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

NatashaL92 skriver:

jo
det kan også være du tidlig henne i din graviditet.

jeg blødte de 2 første mdr af min jo .

Min mens er stadig ikke kommet, så må vente og se lidt mere.
Kan man først se graviditet på en test, efter den dag, man skulle have haft sin mens?

Anmeld

17. juni 2012

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan være mange ting - et bud er for meget mavesyre....

Det var bestemt ikke mavesyre, det ved jeg godt hvordan føles og det var ikke sådan som jeg havde det den dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.