Anbefal en gåvogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Maalene

Vi har den her fra Boikiodo og den elsker vi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

meem

Vi har denne fra Fisher Price.. og er meget glad for den.. den vejer ingenting og tipper ikke når Freja går med den.. den kan også klappes sammen til et lille aktivitetsbord..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2012

Maja_4000

Vi har Brioen I starten havde vi lagt et par mursten i , men da hun først fandt ud af at stå selv , var det ikke noget problem at den tippede

Anmeld

16. juni 2012

Troldemommi

Maalene skriver:

Vi har den her fra Boikiodo og den elsker vi

Hvor er den lækker :-)

Anmeld

16. juni 2012

VIPpigen

Babymor2010 skriver:

Jeg kan anbefale denne: 

http://www.br.dk/Brands/V-TECH/PLAY2LEARN%20talende%20g%C3%A5vogn.aspx?id=611905&vid=116206

Den har min datter brugt lang tid med  Hun har også haft min gamle 33-årige dukkevogn af træ at øve med 

Den har vi også, og Lilje bruger stadig sin, ikke til at gå med, men trykke på ALLE knapperne... Vi har været super glade for vores.

Derudover har både Lilje og fætter gået med brio dulkevogn med et par mursten i bunden, så tipper den ikke når de rejser sig ved den...

Anmeld

16. juni 2012

Kvist

Albert har også gåvognen fra Brio, og han ELSKER den.. Fra den dag jeg kom hjem med den gik han rundt, og vi har aldrig haft problemer med den har tippet.. Og det er ret smart man selv kan vælge hvilken indstilling styret skal have samt der sidder to skruer ved hjulene ved styret som man kan skrue på så hjulene ikke køre for stærkt, og så kan man altid løsne dem som barnet bliver større..

Anmeld

16. juni 2012

Clisolka

VIPpigen skriver:

Den har vi også, og Lilje bruger stadig sin, ikke til at gå med, men trykke på ALLE knapperne... Vi har været super glade for vores.

Derudover har både Lilje og fætter gået med brio dulkevogn med et par mursten i bunden, så tipper den ikke når de rejser sig ved den...

Isabella brugte den også rigtig meget, men nu er den ikke så interessant mere  Vi har også været super glade for den 

Anmeld

16. juni 2012

kitra

modesty skriver:

Min dreng er så småt begyndt at rejse sig, og jeg tænker at jeg skal have indkøbt en gåvogn. Men jeg mener at have læst nogle tråde om at nogle af dem tipper... Er den klassiske fra BRIO sikker nok? Er der andre anbefalinger?

På forhånd tak for svar. 

Nu ved jeg ikke hvad en brio koster men jeg har set en i ikea den koster under 200 kr og er vældig fin, kender flere der har en og den er smart fordi man kan indstille hjulene på den så der kommer mere modstand så den ikke kører så hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.