Anbefal en gåvogn :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

modesty

Min dreng er så småt begyndt at rejse sig, og jeg tænker at jeg skal have indkøbt en gåvogn. Men jeg mener at have læst nogle tråde om at nogle af dem tipper... Er den klassiske fra BRIO sikker nok? Er der andre anbefalinger?

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Nea85

Vi har en BRIO, og den har vi (mest Clara) været rigtig glade for Man kan indstille håndtaget i to positioner, en skrå og en lige. Hvis det er indstillet i den skrå er der risiko for at den tipper, hvorimod den står ret fast i den lige. Håber du forstår

Anmeld

14. juni 2012

Mettefpigen

Jeg har en med cars, den synes jeg ikk tipper :-)

Anmeld

14. juni 2012

modesty

Nea85 skriver:

Vi har en BRIO, og den har vi (mest Clara) været rigtig glade for Man kan indstille håndtaget i to positioner, en skrå og en lige. Hvis det er indstillet i den skrå er der risiko for at den tipper, hvorimod den står ret fast i den lige. Håber du forstår

Ja, det giver fint mening, tak for svar :-)

Anmeld

14. juni 2012

Nea85

Nea85 skriver:

Hov, jeg huskede det forkert.. Hvis du kigger på den store udgave af mit profilbillede kan du se, hvad jeg mener. Den skal være skrå ind mod selve vognen - jeg huskede det som om den var skrå ud mod barnet

Anmeld

14. juni 2012

modesty

Er der nogen der har erfaringer med den her fra Kids Wood?

http://www.dba.dk/gaavogn-kidswoods-gaavogn-k/id-83676917/

Anmeld

14. juni 2012

Nea85

modesty skriver:

Ja, det giver fint mening, tak for svar :-)

Jeg kom lige med en tilføjelse, for jeg huskede forkert

Anmeld

14. juni 2012

132319

Begge mine har brugt den fra Brio med en stor tyk bog i -Basisbog i sygdomslære -Ja ja, de er vel børn af en sygeplejerske 

Anmeld

14. juni 2012

modesty

132319 skriver:

Begge mine har brugt den fra Brio med en stor tyk bog i -Basisbog i sygdomslære -Ja ja, de er vel børn af en sygeplejerske 

Smart.

Anmeld

14. juni 2012

Clisolka

Min dreng er så småt begyndt at rejse sig, og jeg tænker at jeg skal have indkøbt en gåvogn. Men jeg mener at have læst nogle tråde om at nogle af dem tipper... Er den klassiske fra BRIO sikker nok? Er der andre anbefalinger?

På forhånd tak for svar. 

Jeg kan anbefale denne: 

http://www.br.dk/Brands/V-TECH/PLAY2LEARN%20talende%20g%C3%A5vogn.aspx?id=611905&vid=116206

Den har min datter brugt lang tid med  Hun har også haft min gamle 33-årige dukkevogn af træ at øve med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.