7-10 år: Fast aftager til lækkert pigetøj fra str 122/128

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.212 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Milsen82

Hejsa

Min datter vokser i perioder så jeg har svært ved at følge med og da moren her har en tendens til at købe alt for mig ind, står jeg nu og søger en fast aftager til alt hendes tøj, overtøj og evt. fodtøj. Det er pt. fra str 122/128 og meget blande mærker som bl.a. hummel, mini a ture, småfolk, Aya naya, H&M, Danefæ, name it, d-xel osv. Vi forsøger så vidt muligt at passe rigtig godt på tøjet, så langt det meste er i rigtig pæn stand, noget er helt nyt, andet næsten som nyt og noget er selvfølgelig mere brugt.

Bunken jeg har lige pt er på ca 60-70 dele. Jeg har mere end det der er vist på billederne.

Hvis en kunne ha interesse i at overtage fra mig fast, så skriv endelig, så finder vi ud af noget

Eller send en sms 51804090

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Milsen82

Fandt da lige ud af man kunne sætte billeder ind, riiiigtig smart

Anmeld

16. juni 2012

smutti1975

er muligvis interesseret hvad tænker du prisen skal være ????

Anmeld

16. juni 2012

prettybutterfly

Det ser jo super flot ud! Hvad tænker du i pris, og hvor i landet bor du? MVH Mona

Anmeld

16. juni 2012

Milsen82

Tusind tak for de pæne ord, langt det meste er også rigtig pænt. Jeg bor i midtjylland. Prisen har jeg ikke sat mig for endnu, den vil jeg gerne finde sammen med en evt. køber, men kom evt. med et bud, så må vi se på det

Anmeld

16. juni 2012

prettybutterfly

Milsen82 skriver:

Tusind tak for de pæne ord, langt det meste er også rigtig pænt. Jeg bor i midtjylland. Prisen har jeg ikke sat mig for endnu, den vil jeg gerne finde sammen med en evt. køber, men kom evt. med et bud, så må vi se på det

Ok det er alt for langt væk så hopper fra igen.

Anmeld

16. juni 2012

Milsen82

Helt i orden, men det kunne nu også sagtens sendes Hvis det var det. Men tak for interessen.

Anmeld

17. juni 2012

smutti1975

jeg bor i randers og er meget interesseret

Anmeld

17. juni 2012

Milsen82

Okay, det var da dejlig tæt på   Jeg har godt nok en der også er meget interesseret, men hvad tænker du på i forhold til prisen. Har fundet lidt mere tøj og er nu oppe på ca 70 dele.

Anmeld

17. juni 2012

smutti1975

Det er godt nok også meget tøj ved jeg ikke lige vil gerne have du sætter en hvad det regner med og en mindste pris, så kan jeg se om det overhovedet er noget, skal nok prøve at svare hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.