Endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

AnonymMor

Miss-86 skriver:

Ja, det tror jeg gerne .. Det siger alle jo det er

hehe ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Rinepigen skriver:

YES !!!! I nat mærkede jeg for første gang RIGTIGE spark fra min lille prinsesse i maven  Det var en kæmpe oplevelse og denne gang var jeg ikke i tvivl om at det var små spark  Det føltes lidt ligesom at få et smølfe-spark på indersiden af maven  hihi

Har siden uge 17 ca kunne mærke en lille smule iform af små prik og rumlen i maven men i nat var det bare helt rigtige spark

Har foranliggende moderkage så derfor har jeg nok ikke mærket mere til det før nu her  er 20+0 idag

Stort tillykke..
Det må virkelig være fantastisk og livsbekræftende.

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Frk-Lotusblomst skriver:

Stort tillykke..
Det må virkelig være fantastisk og livsbekræftende.

Mange tak  ja det er det helt sikkert

Anmeld

14. juni 2012

Frk-Lotusblomst

Rinepigen skriver:

Mange tak  ja det er det helt sikkert

Anmeld

14. juni 2012

Michalala

Rinepigen skriver:

YES !!!! I nat mærkede jeg for første gang RIGTIGE spark fra min lille prinsesse i maven  Det var en kæmpe oplevelse og denne gang var jeg ikke i tvivl om at det var små spark  Det føltes lidt ligesom at få et smølfe-spark på indersiden af maven  hihi

Har siden uge 17 ca kunne mærke en lille smule iform af små prik og rumlen i maven men i nat var det bare helt rigtige spark

Har foranliggende moderkage så derfor har jeg nok ikke mærket mere til det før nu her  er 20+0 idag

Åhr ja, det er så fantastisk en følelse - og meget livsbekræftende. Og bare glæd dig til ugerne der kommer. Det blir' mere og mere du får lov til at mærke den lille bebs

Jeg mærkede også min bebs med 100 % sikkerhed natten til uge 20+0. Lidt sjovt at det var så præcist halvvejs

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Michalala skriver:

Åhr ja, det er så fantastisk en følelse - og meget livsbekræftende. Og bare glæd dig til ugerne der kommer. Det blir' mere og mere du får lov til at mærke den lille bebs

Jeg mærkede også min bebs med 100 % sikkerhed natten til uge 20+0. Lidt sjovt at det var så præcist halvvejs

Ja jeg glæder mig også rigtig meget til jeg begynder at mærke hende hver dag men ja følelsen er helt ubeskrivelig man får helt sommerfugle i maven samtidig med at man mærker de første små spark

Okay hvor sjovt hehe, havde du også foranliggende moderkage ?

Anmeld

14. juni 2012

Michalala

Rinepigen skriver:

Ja jeg glæder mig også rigtig meget til jeg begynder at mærke hende hver dag men ja følelsen er helt ubeskrivelig man får helt sommerfugle i maven samtidig med at man mærker de første små spark

Okay hvor sjovt hehe, havde du også foranliggende moderkage ?

Jeg man blir' så glad indeni.

Ja, jeg har foranliggende moderkage. Har du også? Tror jeg mærkede hende hver dag ca. fra uge 24 - men kan faktisk ikke helt huske det.

Nu er jeg uge 30 og her den sidste uge eller to har hun bevæget sig rigtig meget. Og man kan se maven hoppe. Det er så sjovt og dejligt

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Michalala skriver:

Jeg man blir' så glad indeni.

Ja, jeg har foranliggende moderkage. Har du også? Tror jeg mærkede hende hver dag ca. fra uge 24 - men kan faktisk ikke helt huske det.

Nu er jeg uge 30 og her den sidste uge eller to har hun bevæget sig rigtig meget. Og man kan se maven hoppe. Det er så sjovt og dejligt

ja min er også foranliggende Ej hvor spændende.. det glæder jeg mig til at opleve hehe..

Mange tak for svarende 

Anmeld

14. juni 2012

frk andreasen

Rinepigen skriver:

tillykke med de første rigtige spark

jeg mærker osse kun de små prik og rumlen men er heller ik så lang henne

knus tanja 13+6

Anmeld

14. juni 2012

christina92

Åh hvor  er det SKØNT for dig!  kan tydelig huske det, og synes stadig det er en hel fantastisk oplevelse hver dag! Glæd dig til at du mærker hende mere og mere, du vil tit bliver overrasket over hvor aktiv du kan mærke hun er Er jeg hvertfald blevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.