Endelig :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

946 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

AnonymMor

YES !!!! I nat mærkede jeg for første gang RIGTIGE spark fra min lille prinsesse i maven  Det var en kæmpe oplevelse og denne gang var jeg ikke i tvivl om at det var små spark  Det føltes lidt ligesom at få et smølfe-spark på indersiden af maven  hihi

Har siden uge 17 ca kunne mærke en lille smule iform af små prik og rumlen i maven men i nat var det bare helt rigtige spark

Har foranliggende moderkage så derfor har jeg nok ikke mærket mere til det før nu her  er 20+0 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Miss-86

Rinepigen skriver:

YES !!!! I nat mærkede jeg for første gang RIGTIGE spark fra min lille prinsesse i maven  Det var en kæmpe oplevelse og denne gang var jeg ikke i tvivl om at det var små spark  Det føltes lidt ligesom at få et smølfe-spark på indersiden af maven  hihi

Har siden uge 17 ca kunne mærke en lille smule iform af små prik og rumlen i maven men i nat var det bare helt rigtige spark

Har foranliggende moderkage så derfor har jeg nok ikke mærket mere til det før nu her  er 20+0 idag

Hvor lyder det bare dejligt.. Ser frem til, selv at prøve det en dag

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Kan du ikke lige sende nogle spark til mig også .. er 22+0 idag og mærker intet..

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Kan du ikke lige sende nogle spark til mig også .. er 22+0 idag og mærker intet..

Jeg skal prøve men der kommer nok meget snart til dig også

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Hvor ER det bare skønt for dig! Det er bare den dejligste følelse i verden. Dog kan den til også være overvældende og direkte ubehagelig... PUHA! Jeg kan nogle gang få helt kvalme... når Lillepigen går agurk derinde...

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Miss-86 skriver:

Hvor lyder det bare dejligt.. Ser frem til, selv at prøve det en dag

ja det kan jeg godt forstå.. det er også en ubeskrivelig dejlig følelse

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Rinepigen skriver:

Jeg skal prøve men der kommer nok meget snart til dig også

Mon ikk men tillykke til dig .. det må være så Skønt!

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

MorDk skriver:

Hvor ER det bare skønt for dig! Det er bare den dejligste følelse i verden. Dog kan den til også være overvældende og direkte ubehagelig... PUHA! Jeg kan nogle gang få helt kvalme... når Lillepigen går agurk derinde...

hehe ja mange tak ja jeg tror nu også at når hun er stor nok til at sparke til, så er det ikke helt så behageligt nogengange

Anmeld

14. juni 2012

Miss-86

Rinepigen skriver:

ja det kan jeg godt forstå.. det er også en ubeskrivelig dejlig følelse

Ja, det tror jeg gerne .. Det siger alle jo det er

Anmeld

14. juni 2012

AnonymMor

Camillos skriver:

Mon ikk men tillykke til dig .. det må være så Skønt!

Mange tak hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.