Rosa skriver:
Berettiget? Altså jeg fik forhåndsgodkendt mit ophold, men valgte jo så at ændre fag-sammensætningen... Jeg har bestået 30 ECTSpoints i min tid deroppe - bare ikke noget jeg kan få meritoverført...
Problemet er jo som jeg forstår at de svenske studievejledere lovede dig noget og ikke holdte det og SU-styrelsen opdager så at du ikke har taget de fag som du fået forhåndsgodkendt og dermed er du jo ikke berettiget til su'en...
Jeg kan sagtens forstå dit frustration og ville selv være tudefærdig, hvis det var mig der fik sådan en besked fra su-styrelsen..
Men samtidig må jeg sige (da jeg jo ikke har følelser med i det) at jeg godt kan forstå, hvis du skal betale pengene tilbage, hvis du har taget fag som åbenbart ikke går ind under de fag der er berettiget til su..
Skriver det ikke for at være ond, men for at se objektivt på tingene, men kan også godt se at du har handlet i god tro, når nu de svenske studievejledere lovede det de gjorde.. Men som jeg ser det er det dem og ikke su-styrelsen (for en gang skyld!!) Der er bussemændene her..
Anmeld