Nu er det min tur til lige at få luft.
Jeg har så lige fået afvide i dag at jeg kommer til at få frataget min SU 2 mdr midt i efterårssemesteret

Det handler om at jeg ikke får meritgodkendt de fag jeg tog på mit udlandsophold i Stockholm, fordi den mundtlige aftale jeg lavede med dem deroppe er faldet fra hinanden.
Det drejede sig om at det stipendium jeg havde søgt til opholdet pga af administrative kiks først blev tildelt for sent ifht til ansøgningsfristen deroppe så hvis jeg ville afsted måtte jeg søge ind på en anden psykologi-uddannelse - Masteruddannelsen (der findes 4-5 forskellige deroppe) end den "rigtige". Men de fag som fandtes på den uddannelse jeg kunne komme ind på var mildest talt uinspirerende - dog var der mulighed for at "bytte nogle fag ud" med nogle andre på et lidt lavere niveau, hvilket jeg gjorde FORDI de lovede mig at på det endelige kursusbevis ville det KUN fremgå at jeg havde deltaget i disse fag på Masteruddannelsen - så det altså ikke fremgik at disse fag egentlig var "importerede" fra en anden linje. Jeg var til møde med studievejlederen og den ansvarlige for kursusbeviser som begge forsikrer mig gentagne gange om at det ikke vil fremgå at fagene er importerede - og jeg understreger at hvis de ikke kan garantere det vil jeg hellere tage de fag jeg oprindeligt fik forhåndsgodkendt, da jeg ikke tør / har råd til andet.
Nu har jeg så skrevet derop for at få dem til at sende mit kursusbevis som skal se ud som aftalt - OG HVAD SKER DER SÅ??? Ingen af de klaphatte mindes at have haft det møde eller nogensinde set mig!!! Og i øvrigt er det ikke muligt at få kursusbeviset sådan som aftalt - det er imod reglerne

jeg står og skal flytte sammen med min svenske kæreste (som jeg i sin tid søgte udveksling for at være sammen med) her i Århus, jeg har 1 år tilbage fra sommer i SU klip - men hvis jeg ikke får meritoverført mine fag fra Sverige har jeg ialt bestået for få ECTS points til at de vil lade mig fortsætte på SU før jeg har indhentet det tabte!!! Jeg er bare så vred og ked af det lige nu, og har lyst til at dele et par velformulerede ninja-trusselsbreve ud til svenskefanden 1 og 2 deroppe!!! Og til mig selv for at være så DUM at stole på en mundtlig aftale!!!

Uhh det er træls - nu kan jeg bruge sommeren på at spare op til det i stedet for til baby og ferie

Det er ikke fair!!!
Tak for pusterummet, de damer!!!
Anmeld