Mission Baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. april 2009

ivfmarie

Ser I det?

Jeg har det til at køre i baggrunden mens jeg ryder op. Måtte dog lige stoppe og bande af den gravide der ikke ville stoppe med at ryge før hun "lissom følte et ansvar for "den""... Dumme ko!

Og bagefter måtte jeg lige knibe en tåre da vi genså det "gamle" par se deres positive test...

Nå nå plidderpladder herfra... Overspringshandling vil nogen måske kalde det..

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Kaufie

Yep - er også en sucker for programmer med det fantastiske mirakel det er at lave en baby.....

Og hvis der faldt en tåre da man så dem finde ud af de var gravide, så stortudede jeg da da hun fortalte om følelsen af at blive mor til et dødt barn

Anmeld

28. april 2009

BellaT

Ja, hende der rygeren var da virkelig pænt ligeglad.
Ligeledes hende der fødte en måned før termin. Masser af komplikationer og for højt blodtryk og risiko for tidlig fødsel, lav fødselsvægt, men lægge smøgerne. Næ nej! Og så endte det med kejsersnit. Forfærdeligt! Øj, hun trickede altså lige noget hos mig. Det kan man vist godt høre. Men ved godt at det der med en vaginal fødsel betyder rigtig meget for nogle. Jeg kan bare ikke sætte mig ind i vigtigheden af det. Har selv prøvet at forvente og ønske vaginal fødsel og ikke få det og det har bare ikke betydet ret meget for mig. Men derfor kan det jo godt betyde rigtig meget for andre...
Moderen med den lille døde pige kom bare tæt tæt på. Uhh, da hun vendte sig i parken og kiggede efter barnevognen... Ved lige præcis hvordan hendes hals har snøret sig sammen og hvordan det har suset for hendes ører.

Anmeld

28. april 2009

ivfmarie

BellaT skriver:

Ligeledes hende der fødte en måned før termin. Masser af komplikationer og for højt blodtryk og risiko for tidlig fødsel, lav fødselsvægt, men lægge smøgerne. Næ nej! Og så endte det med kejsersnit. Forfærdeligt! Øj, hun trickede altså lige noget hos mig. Det kan man vist godt høre. Men ved godt at det der med en vaginal fødsel betyder rigtig meget for nogle. Jeg kan bare ikke sætte mig ind i vigtigheden af det. Har selv prøvet at forvente og ønske vaginal fødsel og ikke få det og det har bare ikke betydet ret meget for mig. Men derfor kan det jo godt betyde rigtig meget for andre...
Moderen med den lille døde pige kom bare tæt tæt på. Uhh, da hun vendte sig i parken og kiggede efter barnevognen... Ved lige præcis hvordan hendes hals har snøret sig sammen og hvordan det har suset for hendes ører.

.. Åhh, søde Helle - jeg tænkte faktisk på dig da hun fortalte om det..
Knus!

Anmeld

29. april 2009

Lise

Her blev der også trillet et par tårer da de fortalte om hvad der var sket. De var så glade... det er bare så forfærdeligt! Vi har et vennepar der lige har mistet i 5. måned, for fanden det er barsk, synes jeg... Man bliver bare lige en tand mere taknemmelig for Hr. "kan selv, vil selv, min, miiiiiiiiiin - vræææææææl!"

Anmeld

29. april 2009

Tynen

Tirsdag er bare MIN tv-aften!
Først Mission Baby og derefter DUM.

Arhmen.. Hvor er det tragisk at miste et barn og så endda så sent i graviditeten

Ved ikke helt om jeg skal se det næste gang.. Det handler jo om fødsler og jeg er simpelthen skide angst - JESUS! Hvad er det jeg har rodet mig ud i

Anmeld

29. april 2009

Ny mor

BellaT skriver:

Arggg, hun og det nygravide rygerpar trickede sku´ også mig.....og så den døde lille baby....ej, jeg skal bare ikke se sådan noget i øjeblikket...kan slet ikke tåle det

Birgitte 11+4

Anmeld

29. april 2009

BellaT

ivfmarie skriver:

.. Åhh, søde Helle - jeg tænkte faktisk på dig da hun fortalte om det..
Knus!

Tusind tak for tanken...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.