Silas og ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Sofia24

rikkeregnbue skriver:

Skrev efter egen inspiration.. Min datter hedder selv Ida

Ja det kan jeg se under dit profil-billede - IDA er også super sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sofia24 skriver:

Ja det kan jeg se under dit profil-billede - IDA er også super sødt

Det er det helt bestemt... Og min datter er en lille Ida  Hun kan bare ikke hedde andet

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

rikkeregnbue skriver:

Det er det helt bestemt... Og min datter er en lille Ida  Hun kan bare ikke hedde andet

Nej sådan er det jo gerne

Vi vil heller ikke lægge os fast på noget inden vi har set hende for det handler jo også om personlighed

Jeg troede fx at Silas skulle hedde Simon eller Sebastian da han lå i maven, men da han kom ud var han bare SILAS!

Vidste I det inden du fødte hende at hun skulle hedde IDA?

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Sofia24 skriver:

Nej sådan er det jo gerne

Vi vil heller ikke lægge os fast på noget inden vi har set hende for det handler jo også om personlighed

Jeg troede fx at Silas skulle hedde Simon eller Sebastian da han lå i maven, men da han kom ud var han bare SILAS!

Vidste I det inden du fødte hende at hun skulle hedde IDA?

Ja, Ida var en Ida lige siden MD scanningen og hun kunne ikke hedde andet da hun kom ud.

Vi havde Viktoria i tankerne også, men nej... Hun var en IDA!

Anmeld

14. juni 2012

butterflyPhoto

Sofia24 skriver:

LAURA er også suuuper fint

Min venindes datter hedder Laura, så ville nok føle at jeg abede efter der...

Hehe vores Laura hedder Laura ELisabeth efter mellemnavnet på min amerikanske veninde.. og par bekendte som venter en pige mere fortalte så at deres pige skulle hedde Laura og var bekymrede for om vi følte at de abede efter.. jeg forklarede at Laura jo er en pænt navn som mange bruger så det synes jeg på ingen måde.

Deres første pige hedder Emma Sofie og lidt senere spurgte jeg om Laura så også havde et navn mere hvortil moderen svarer at "ja, hun skal hedde Laura ELisabeth efter min mands mormor"..

Hun blev vildt chokeret da hun fandt ud af at vores Laura også hed Elisabeth til mellemnavn 

Jeg synes bare det er sødt at de bliver navnesøstre både med for og mellemnavn 

/Christina

Anmeld

14. juni 2012

Sofia24

butterflyPhoto skriver:

Hehe vores Laura hedder Laura ELisabeth efter mellemnavnet på min amerikanske veninde.. og par bekendte som venter en pige mere fortalte så at deres pige skulle hedde Laura og var bekymrede for om vi følte at de abede efter.. jeg forklarede at Laura jo er en pænt navn som mange bruger så det synes jeg på ingen måde.

Deres første pige hedder Emma Sofie og lidt senere spurgte jeg om Laura så også havde et navn mere hvortil moderen svarer at "ja, hun skal hedde Laura ELisabeth efter min mands mormor"..

Hun blev vildt chokeret da hun fandt ud af at vores Laura også hed Elisabeth til mellemnavn 

Jeg synes bare det er sødt at de bliver navnesøstre både med for og mellemnavn 

/Christina

Ej hvor spøjst...

Virkelig utroligt at I har formået at vælge samme mellemnavn også

Men det er også 2 gode navne sammen

Tror heller ikke min veninde ville sige andet end at det var helt ok at vi valgte navnet Laura - det er nok bare min egen forestilling der gør at det ikke ligger lige for at vælge det

Anmeld

14. juni 2012

MorDk

Silas & Eline

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Silas og Sara Synes jeg lyder fint

Anmeld

14. juni 2012

Moar2011

Sofia24 skriver:

Syns du det?

Tænker ikke IDA som et meget almindeligt navn - kender faktisk ikke nogen som hedder det - men det er måske bare en tilfældighed

Syns også at SILAS bliver mere og mere "almindeligt" - der er i hvert fald flere og flere som hedder det syns jeg

kender os kun en der hedder ida .. så det  nok fordi jeg har kendt hende i SÅ mange år, at man mener navnet er alm hihi

men du har faktisk ret

Anmeld

14. juni 2012

Mama3

Silas og smilla er rigtig fint synes jeg ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.