Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Silas og Ida
Kamille, Nynne, Silje, Mie, Mille, Cecilia/e
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sofia24 skriver: Vi skal have en lillesøster til Silas og vi har absolut INGEN ide om et navn til den kommende pige Jeg har termin 17 juli så det er da på tide vi finder et par navne vi er enige om Jeg har altid synes at det skulle være 2 S-navne (fx Silas og Sofie) men det er jeg gået lidt væk fra igen... Håber I vil dele Jeres gode forslag med os - inden jeg kommer med min egen personlige favorit
Vi skal have en lillesøster til Silas og vi har absolut INGEN ide om et navn til den kommende pige Jeg har termin 17 juli så det er da på tide vi finder et par navne vi er enige om Jeg har altid synes at det skulle være 2 S-navne (fx Silas og Sofie) men det er jeg gået lidt væk fra igen... Håber I vil dele Jeres gode forslag med os - inden jeg kommer med min egen personlige favorit
Silas og Lærke
Miiaah skriver: Joh, de ligner nok hinanden en anelse for meget Jeg syntes nu det er sødt, men det er selvfølgelig op til jer
Joh, de ligner nok hinanden en anelse for meget
Jeg syntes nu det er sødt, men det er selvfølgelig op til jer
Ciss skriver: Silas og .... Celeste Silje Iselin Ellinor
Silas og ....
Celeste
Silje
Iselin
Ellinor
butterflyPhoto skriver: LAURA Vi har en Laura og hvis hun var blevet en drang skulle hun havde heddet Silas - så det navn får lillebror hvis det bliver en drang næste gang
LAURA
Vi har en Laura og hvis hun var blevet en drang skulle hun havde heddet Silas - så det navn får lillebror hvis det bliver en drang næste gang
rikkeregnbue skriver: Silas og Ida Kamille, Nynne, Silje, Mie, Mille, Cecilia/e
Sofia24 skriver: Har du læst hele tråden??Og set at mit nuværende favorit-navn faktisk er IDA?Eller skrev du ud fra "egen inspiration"?
Har du læst hele tråden??Og set at mit nuværende favorit-navn faktisk er IDA?Eller skrev du ud fra "egen inspiration"?
Skrev efter egen inspiration.. Min datter hedder selv Ida
Debatpige skriver: Silas og Lærke
Skulle jeg lige til at skrive.
Min datter Lærke kom til verden den 23/7 sidste år.... Så lækkert et navn.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128