mine hævede skamlæber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

ja ellers opdager han det jo bare og så er det det..  

kommer mig jo nok over det for vil da ikke undvære sex ind til oktober

Sådan er det jo bare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Sådan er det jo bare

hihi ja

Anmeld

15. juni 2012

brummeline

jeg havde ikke oplevet at ha hævede skamlæber igennem mine to første graviditeter, men skal da lige love for jeg oplevede det med min 3 graviditet og især i de sidste 3 månder af den. de var konstant hævede og spændte. men var ikke et problem da vi skulle ha sex. fordi som nævnt længere oppe åbner du dig mere.

men en smule øm bagefter er man.

men gi den gas med manden

Anmeld

15. juni 2012

Anonym trådstarter

brummeline skriver:

jeg havde ikke oplevet at ha hævede skamlæber igennem mine to første graviditeter, men skal da lige love for jeg oplevede det med min 3 graviditet og især i de sidste 3 månder af den. de var konstant hævede og spændte. men var ikke et problem da vi skulle ha sex. fordi som nævnt længere oppe åbner du dig mere.

men en smule øm bagefter er man.

men gi den gas med manden

hihi okay.. underligt du ikke oplvede det før 3 gang..

men jo tak skal jeg da gøre  hihi

Anmeld

15. juni 2012

JanetBJ

Nu er jeg lige uviden, og er nødt til at spørge

Kan ens skamlæber hæve op under graviditet? de ydre eller indre skamlæber ?

Anmeld

15. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

hejsa..

ja jeghar før fortalt om mit problem med hævede skamlæber, hvilke i fortalte var helt normalt under en graviditet..

jeg har siden ikke haft sex.. ikke af den grund men fordi vi ikke har haft muligheden eller været for trætte..

men altså, kan det give problemer med at blive våd eller med min mands store tissemand når den skal op ? ?

håber i vil svare på mit spørgsmål

Mine er oz hævede og det giver ingen problemer.. Hvis han har problemer med at komme ind kan det lige løses ved at sprede dem lidt når han skal ind.. Så går resten af sig selv Men ja ømhed kommer man ik udenom, det er dog til at holde ud

God fornøjelse

Anmeld

16. juni 2012

Anonym trådstarter

Team Putte skriver:

Mine er oz hævede og det giver ingen problemer.. Hvis han har problemer med at komme ind kan det lige løses ved at sprede dem lidt når han skal ind.. Så går resten af sig selv Men ja ømhed kommer man ik udenom, det er dog til at holde ud

God fornøjelse

vi havde så sex igår.. og nej ingen bemærkninger fra ham, god som han er, han studerer min krop med alle de nye forandringer men kommer ikke med kommentarer med mindre jeg selv nævner tingene fordi jeg netop har meget lav selvtillid..

men den trængte fint ind men er godt nok noget øm idag og blev os ret øm nede i mave musklerne bagefter igår..

Anmeld

16. juni 2012

Team Putte

Anonym skriver:

vi havde så sex igår.. og nej ingen bemærkninger fra ham, god som han er, han studerer min krop med alle de nye forandringer men kommer ikke med kommentarer med mindre jeg selv nævner tingene fordi jeg netop har meget lav selvtillid..

men den trængte fint ind men er godt nok noget øm idag og blev os ret øm nede i mave musklerne bagefter igår..

Det lyder alt sammen helt normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.