mine hævede skamlæber...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.638 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Anonym trådstarter

hejsa..

ja jeghar før fortalt om mit problem med hævede skamlæber, hvilke i fortalte var helt normalt under en graviditet..

jeg har siden ikke haft sex.. ikke af den grund men fordi vi ikke har haft muligheden eller været for trætte..

men altså, kan det give problemer med at blive våd eller med min mands store tissemand når den skal op ? ?

håber i vil svare på mit spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Anonym trådstarter

14. juni 2012

mariamiss6

Jeg har ikke oplevet problemer af den slags. Altså, at man ikke kan blive våd, eller at der ikke er plads til penis.

husk på at dine skamlæber alligevel hæver når du er ophidset, du lægger bare ikke mærke til det. Men de hæver altså op, og giver, ironisk nok måske, bedre plads til penis, idet de hæver op og åbner sig....

Det eneste du kan opleve er måske at de er ømme, og det derfor er svært for dig at slappe af i starten, men det tror jeg på går over, så snart i ligesom er igang

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Jeg har ikke oplevet problemer af den slags. Altså, at man ikke kan blive våd, eller at der ikke er plads til penis.

husk på at dine skamlæber alligevel hæver når du er ophidset, du lægger bare ikke mærke til det. Men de hæver altså op, og giver, ironisk nok måske, bedre plads til penis, idet de hæver op og åbner sig....

Det eneste du kan opleve er måske at de er ømme, og det derfor er svært for dig at slappe af i starten, men det tror jeg på går over, så snart i ligesom er igang

okay det er da rart at høre..

regner med lidt sex her i weekenden så har været lidt nervøs..

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

hejsa..

ja jeghar før fortalt om mit problem med hævede skamlæber, hvilke i fortalte var helt normalt under en graviditet..

jeg har siden ikke haft sex.. ikke af den grund men fordi vi ikke har haft muligheden eller været for trætte..

men altså, kan det give problemer med at blive våd eller med min mands store tissemand når den skal op ? ?

håber i vil svare på mit spørgsmål

Nej det har jeg ikke oplevet problemer med i hvert fald

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej det har jeg ikke oplevet problemer med i hvert fald

det er jeg glad for at høre..

er ikke så glad for mine skamlæber er hævede på den måde, syndes det er lidt pinligt.. så er lidt nervøs for at have sex med ham..

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

det er jeg glad for at høre..

er ikke så glad for mine skamlæber er hævede på den måde, syndes det er lidt pinligt.. så er lidt nervøs for at have sex med ham..

Tja .. Her der griner vi bare lidt af det .. Det er jo en naturlig ting og følger jo med en graviditet .. For det meste .. Men har hørt mange der har været flove over det ..

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tja .. Her der griner vi bare lidt af det .. Det er jo en naturlig ting og følger jo med en graviditet .. For det meste .. Men har hørt mange der har været flove over det ..

han har før haft sex med gravide piger (ikke nogle han selv har gjodt gravid) så et eller andet sted er muligheden der jo for at han har oplevet dette "problem" før men det er ikke noget vi har snakket om og jeg var da slet slet ikke klar over man hævede op der nede..

Anmeld

14. juni 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

han har før haft sex med gravide piger (ikke nogle han selv har gjodt gravid) så et eller andet sted er muligheden der jo for at han har oplevet dette "problem" før men det er ikke noget vi har snakket om og jeg var da slet slet ikke klar over man hævede op der nede..

Tror ikke du skal være flov over det .. Ellers må du jo sige det som det er

Anmeld

14. juni 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Tror ikke du skal være flov over det .. Ellers må du jo sige det som det er

ja ellers opdager han det jo bare og så er det det..  

kommer mig jo nok over det for vil da ikke undvære sex ind til oktober

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.