underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2012

projekt-ønskebarn

Lyder godt nok også som noget af en opgave du har haft der. Pu ha men man mærker det bare ikke selv før man er helt ude ved kanten desværre. Ja han skal varte mig op sen næste måned, det har han lovet ihvertfald Håber den lille pige er vokset nu hvor du har haft lidt ro på igen. 

Nej jeg var sidst til jordmoder d. 11. Maj så det er læææænge siden. Ved ikke om det er anderledes her i Kbh men synes også at der er længe imellem, men det er åbenbart normalt. Håber derfor på en ekstra tid næste uge oh ellers må jeg bare vente de 14 dage mere. Mærker hende heldigvis rigtig meget hver dag så det er dejligt  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Lyder godt nok også som noget af en opgave du har haft der. Pu ha men man mærker det bare ikke selv før man er helt ude ved kanten desværre. Ja han skal varte mig op sen næste måned, det har han lovet ihvertfald Håber den lille pige er vokset nu hvor du har haft lidt ro på igen. 

Nej jeg var sidst til jordmoder d. 11. Maj så det er læææænge siden. Ved ikke om det er anderledes her i Kbh men synes også at der er længe imellem, men det er åbenbart normalt. Håber derfor på en ekstra tid næste uge oh ellers må jeg bare vente de 14 dage mere. Mærker hende heldigvis rigtig meget hver dag så det er dejligt  

Min jordemor mente idag, at de former for stress ikke har noget med barnets størrelse at gøre, men at fordi jeg er lille, så er min baby også lille.. Hun er skønnet til 2 kg idag.. dvs. ca. 600 gram under gennemsnittet.. Hun siger jeg skal være glad, for jeg får en rigtig baby istedet for et stort barn? men må indrømme jeg alligevel er lidt bekymret for at baby så kan klare sig - men det siger de jo hun kan

Ellers var alt ok idag

underligt at det ikke er helt ens? jeg skal afsted igen om 14 dage?

Anmeld

15. juni 2012

projekt-ønskebarn

Dejligt at høre at alt var som det skulle være. Kan sagtens forstå dine bekymringer. Jeg er på præcis samme måde og er så god til at sammenligne mig med alle andre. Min pige er jo heller ikke den største baby men jordmoder siger at hun er normal og når jeg kigger på hvad min søster og mor fik at babyer så føder vi nok bare ikke kæmpe babyer i vores familie . Vi kan glæde os over at det måske bliver nemmere når de skal fødes. Hi hi. 

Ja det er vildt mærkeligt, så stor er dk da heller ikke . Jeg er spændt på hvad min pige vejer om 14 dage. Vi er jo nogenlunde lige langt. 

Tak for Update og ha en dejlig weekend. Jeg er gået på barsel Idag med et 12 tal så det er fantastisk . Jubiii 

Anmeld

15. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Dejligt at høre at alt var som det skulle være. Kan sagtens forstå dine bekymringer. Jeg er på præcis samme måde og er så god til at sammenligne mig med alle andre. Min pige er jo heller ikke den største baby men jordmoder siger at hun er normal og når jeg kigger på hvad min søster og mor fik at babyer så føder vi nok bare ikke kæmpe babyer i vores familie . Vi kan glæde os over at det måske bliver nemmere når de skal fødes. Hi hi. 

Ja det er vildt mærkeligt, så stor er dk da heller ikke . Jeg er spændt på hvad min pige vejer om 14 dage. Vi er jo nogenlunde lige langt. 

Tak for Update og ha en dejlig weekend. Jeg er gået på barsel Idag med et 12 tal så det er fantastisk . Jubiii 

Tillykke med den flotte eksamen og skønt med barsel - så skal tiden nydes

Ja tænk sig - 4 uger tilbage!!

Anmeld

15. juni 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak. Det har godt nok også været længe ventet og nu er det nu og 5 uger til termin. Jubiiiii

Anmeld

16. juni 2012

Nattøs

Her er der meget liv, både oppe og nede hun har lagt sig fast i bækkent. er 35+2 i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.