projekt-ønskebarn skriver:
Ja helt sikkert og jeg er bare ikke god til at lave ingenting. Stakkels dem der skal være sengeliggende flere måneder. Jeg har haft mine afsluttende eksamener men opgave og forsvar de sidste måneder og har arbejdet alt for mange timer og været alt for dårlig til at lytte til atlüttge til mig selv så for mit vedkommende er det stress og overanstrengelse der gør det. Har min sidste eksamen idag og så er der dømt BARSEL!!! Yahoo.
Jeg skal først til jordmoder d. 29. Juni, i uge 37 så der er to uger til. Har dog prøvet at få en tid næste uge så hun lige kan tjekke at alt er okay nu jeg har haft alle de gener
. Er også spændt på om hun står fast og ligger rigtigt. Du må lige give en Update
Åh kender godt det med at stresse - mine forældre har lige haft sølvbryllup og jeg skulle sørge for det HELE! æresport, gæstebog, tale, gaver, dekorationer, annoncer i aviser osv osv.. oveni det bad min mor om hjælp hele tiden til bordkort, invitationer, bordplan, tøj, hår, mad osv... jeg stressede i et par uger og sidst jeg var til scanning var lillepigen på grænsen til faretruende lille
jeg blev skidenervøs! men ved nærmere eftertanke, har jeg jo ikke passet på mig selv!? så efter din sidste eksamen - må du på sofaen og lade kæresten varte dig op i et par dage! 
Skal nok give update
Har du så ikke været afsted for nylig? der står i min folder man skal afsted i uge 35? jeg er 35+0 idag?
Anmeld