underliv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.256 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juni 2012

Ditte-3

hej mærker i også meget liv helt nede i underlivet nu? den bette her sparker og rumler rundt så jeg føler helt mit underliv er ved at springe op s, men rat at der er gang i ham s men ik helt der nedeav av

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

projekt-ønskebarn

Synes stadig at jeg mærker mest oppe men er til gengæld blevet ekstremt øm i skambenet så håber på at detder et tegn på at hun er ved at sætte sig fast og med hovedet nedad helst Og av av mlændens. Den har det heller ikke helt godt. Tror det er godt at jeg går på barsel imorgen  

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg mærker også lidt tumlen i underlivet - mon det er hænderne der ligger ved barnets hoved dernede?

Og jeg har også vanvittigt ømt skamben

Anmeld

14. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hvad med stikken i lysken og sådan hiv ned i benene. Har du også det? 

Anmeld

14. juni 2012

Ditte-3

projekt-ønskebarn skriver:

om natten kan jeg godt ha det men syntes ik om dagen

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg har ingen stikken Skal til jordemor imorgen, er spændt på hvad hun siger

Anmeld

14. juni 2012

projekt-ønskebarn

Okay. Det er nok et tegn på at jeg skal geare lidt ned som min jordmoder også har sagt  

Ja det bliver spændende og hvad lillepigen vejer?

Anmeld

14. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Okay. Det er nok et tegn på at jeg skal geare lidt ned som min jordmoder også har sagt  

Ja det bliver spændende og hvad lillepigen vejer?

Det er bare svært at geare SÅ langt ned synes jeg? :/ jeg får plukkeveer, bare jeg ordner vasketøj men det da lidt urimeligt synes jeg? at man ikke engang kan ordne dagligdagsting? idag fik jeg en plukkeve da jeg var i bad - det plejer jeg aldrig?

Håber du får lidt ro i weekenden, så det går væk igen

Ja absolut og er mega spændt på om hun står fast hvornår skal i andre til jordemor igen?

Anmeld

15. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja helt sikkert og jeg er bare ikke god til at lave ingenting. Stakkels dem der skal være sengeliggende flere måneder. Jeg har haft mine afsluttende eksamener men opgave og forsvar de sidste måneder og har arbejdet alt for mange timer og været alt for dårlig til at lytte til atlüttge til mig selv så for mit vedkommende er det stress og overanstrengelse der gør det. Har min sidste eksamen idag og så er der dømt BARSEL!!! Yahoo. 

Jeg skal først til jordmoder d. 29. Juni, i uge 37 så der er to uger til. Har dog prøvet at få en tid næste uge så hun lige kan tjekke at alt er okay nu jeg har haft alle de gener . Er også spændt på om hun står fast og ligger rigtigt. Du må lige give en Update  

Anmeld

15. juni 2012

Blirnokaldrigfru

Ja helt sikkert og jeg er bare ikke god til at lave ingenting. Stakkels dem der skal være sengeliggende flere måneder. Jeg har haft mine afsluttende eksamener men opgave og forsvar de sidste måneder og har arbejdet alt for mange timer og været alt for dårlig til at lytte til atlüttge til mig selv så for mit vedkommende er det stress og overanstrengelse der gør det. Har min sidste eksamen idag og så er der dømt BARSEL!!! Yahoo. 

Jeg skal først til jordmoder d. 29. Juni, i uge 37 så der er to uger til. Har dog prøvet at få en tid næste uge så hun lige kan tjekke at alt er okay nu jeg har haft alle de gener . Er også spændt på om hun står fast og ligger rigtigt. Du må lige give en Update  

Åh kender godt det med at stresse - mine forældre har lige haft sølvbryllup og jeg skulle sørge for det HELE! æresport, gæstebog, tale, gaver, dekorationer, annoncer i aviser osv osv.. oveni det bad min mor om hjælp hele tiden til bordkort, invitationer, bordplan, tøj, hår, mad osv... jeg stressede i et par uger og sidst jeg var til scanning var lillepigen på grænsen til faretruende lille jeg blev skidenervøs! men ved nærmere eftertanke, har jeg jo ikke passet på mig selv!? så efter din sidste eksamen - må du på sofaen og lade kæresten varte dig op i et par dage!

Skal nok give update Har du så ikke været afsted for nylig? der står i min folder man skal afsted i uge 35? jeg er 35+0 idag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.