Veers styrke - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

baby012

Ihh hvor spændende ! nyd det nu,bagefter kan man næsten ikke huske hvordan det føltes (,: jeg fødte helt uden smertestillende, og kan kun anbefale det, jeg ringede, eller, kæresten ringede da jeg ikkkukurene stå selv, eller tale under en ve .. Ville absolut vente på at vandet gik, men da smerten tog til omme i ryggen og ned i lårene kunne jeg godt se at det var tid at tage afsted (: jeg tror at det med smerterne er meget forskelligt (: jegergo afsted da jeg nåede et punkt hvor jeg troede at nu kunne det ikke gøre mere ondt, meen, blev klogere, det er bare en kæmpe lettelse når man endelig når til det punkt hvor man må presse sender en masse varme tanker og masse ve-støv !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

pemiro

rikkeregnbue skriver:

Er manden hjemme?

Ja han er kommet. Der er syv otte min mellem nu. Han er ved at lave aftensmad og sp ringer vi senere...

Anmeld

14. juni 2012

lio

pemiro skriver:

Jeg ligger i min seng lige nu, kan ikke overskue at rejse mig, men burde nok komme op og gå lidt...

krydser for dig

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

LilleLene skriver:

at den bliver bedre og kortere end min

Årh tak

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Laijona Äiti skriver:

krydser for dig

Tak

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

Lahn11 skriver:

Ihh hvor spændende ! nyd det nu,bagefter kan man næsten ikke huske hvordan det føltes (,: jeg fødte helt uden smertestillende, og kan kun anbefale det, jeg ringede, eller, kæresten ringede da jeg ikkkukurene stå selv, eller tale under en ve .. Ville absolut vente på at vandet gik, men da smerten tog til omme i ryggen og ned i lårene kunne jeg godt se at det var tid at tage afsted (: jeg tror at det med smerterne er meget forskelligt (: jegergo afsted da jeg nåede et punkt hvor jeg troede at nu kunne det ikke gøre mere ondt, meen, blev klogere, det er bare en kæmpe lettelse når man endelig når til det punkt hvor man må presse sender en masse varme tanker og masse ve-støv !! 

Tusind tak

Anmeld

14. juni 2012

Team Putte

pemiro skriver:

Godmorgen derude..
Hvornår ved man at veerne er kraftige nok til at man bør ringe til fødegangen?
Jeg ved man skal ringe når der er 5 min mellem som førstegangsfødende, men hvornår ved man at de er "slemme" nok?

Håber nogle kan hjælpe så jeg blir klogere

Uuuuuuuh

Anmeld

14. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

pemiro skriver:

Ja han er kommet. Der er syv otte min mellem nu. Han er ved at lave aftensmad og sp ringer vi senere...

Lyder som en god plan!

Anmeld

14. juni 2012

Trolde_mor

Ihh hvor spændende

Sørg nu for at hvile dig lidt, så du er frisk til fødslens senere faser

Alt mulig held og lykke med fødslen

Anmeld

14. juni 2012

Miss Church

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.