En episode fra vuggestuen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

Jordbærpigen

Sidder jo som kommende pædagog og bliver helt "flov" på pædagogens vegne.. tænk sig at hun kan finde på at sidde sådan og sige det hun siger.. Jeg er sgu harm og tænkte et kort øjeblik, om hun i det hele taget egner sig til at være pædagog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Valle81

Bliver så ked af det på dine, og dine døtres vegne. Ryster helt.

Jeg ville omgående bede om et møde med lederen af børnehaven. DET ER IKKE OK, de er børn og ska ikke lære sådan noget, og slet ikke på den måde og i den alder!!!! Pædagogen kunne have sagt at nu hjælpes vi lige ad med at få det tørret op..ikke noget som helst andet!! Er så harm!!!

Sender dig de varmeste tanker, og håber at du får snakket med lederen eller den pågældne pædagog.

Anmeld

29. april 2009

Plysbjørnen

Jeg må ærligt tilstå jeg tror jeg var eksploderet på stedet, jeg havde været fløjtende ligeglad med hvem der hørte på...

Man kan bare ikke tillade sig at behandle små børn på den måde, det er bare ikke i orden...

Anmeld

29. april 2009

Cris

Jeg kan godt forstå, at hun skulle selv tørre gulvet. Ellers er det den der evige historie, at de leger med vandet eller drikker det for hurtigt og de skal tørre gulvet og skifte tøj hele tiden efter dem. Det jeg synes, det er grotesk er, at de skal til deres egne stue for at drikke vand Jeg kunne aldrig forstå alle de der regler. Er der en especielt slags vand i hver stue? Nej ikke? Vand er vand, så hvor er problemet? Eller har de måske en konkurrence om, hvilke stue drikker mest vand? Det tror jeg heller ikke! De vil spare så mange problemer med at bare sige, når man er tørstig, så finder man vand og man må ikke lege med det, kun drikke. Slut. Tænkt at vi ikke måtte gå og hente vores kaffe fra den nærmeste kaffe maskine på arbejde. Der kommer en og siger: nej! det må du ikke! Den her kaffe maskine hører kun til finans afdeling, du skal på 2.saal og hente din kaffe der og kun der, hvor du hører til Hvis vi ikke kan forstå det, hvordan vil de at børnene forstå så noget????

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

sådan en forpulet kælling, tænker jeg da bare... at opføre sig så barnligt, når man burde være den voksne... jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige...
kan slet ikke forestille mig hvad jeg ville gøre eller sige i sådan en situation... hun har jo ligefrem gjort din datter bange, lyder det til... FØJ

Anmeld

29. april 2009

Honningblomst

jsp1984 skriver:

Sidder jo som kommende pædagog og bliver helt "flov" på pædagogens vegne.. tænk sig at hun kan finde på at sidde sådan og sige det hun siger.. Jeg er sgu harm og tænkte et kort øjeblik, om hun i det hele taget egner sig til at være pædagog

Det er jo den store svaghed ved pædagoger og andre der arbejder med mennesker....selvom det er en ens udd. der tages så er det jo menensket og dets overbevisninger der skinner igennem og og handler i mange tilfælde....mange burde aldrig blive pædagoger...eller pæd.hjælper...
Men man kan og skal da ikke blive flov, det fortæller da kun noget om den enkelte pæd. og ikek alle andre.

Anmeld

29. april 2009

heaven

hva så, Heidi?? Har du fået en snak med dem??

Jannie

Anmeld

29. april 2009

Heidi.

Hej

Ja vi har været nede og snakke i institutionen i dag..
Det viser sig at da episoden udspillede sig var lederen bagefter gået ud og havde spurgt pædagogen hvad det gik ud på.. Fordi lederen også syntes det virkede noget voldsomt.

Hun kunne godt forstå min reaktion, og var glad for at vi kom og snakkede om det.. Hun ville snakke med den pågældende pædagog, da hun godt var klar over at kommunikationen fra hendes siden ikke ligefrem er særlig god i øjeblikket.
Når hun har snakket med hende, melder hun tilbage..

Så jeg er glad for at vi fik den snak.

Kh Heidi

Anmeld

29. april 2009

Kvindemin

Jeg sidder sku næsten selv med tårer i øjnene, hvor er det synd for lille musen. Selvf følger hun med storesøster, som hun nok oggså trygt gør alle andre steder.
Hvor er pædagogen da en tåbe

Stort knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.