Trænings maskiner sælges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.915 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

Bryndis

Sælger disse to trænings maskiner da de bare står og samler støv. Den første maskine er brugt lidt men virker 100% som den skal.

Den anden maskine som træner hele mave regionen, baller, lår og arme er ikke rigtig brugt da overskuddet ikke er til det

Kom med realistiske bud
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

4xGreve

Bryndis skriver:

Sælger disse to trænings maskiner da de bare står og samler støv. Den første maskine er brugt lidt men virker 100% som den skal.

Den anden maskine som træner hele mave regionen, baller, lår og arme er ikke rigtig brugt da overskuddet ikke er til det

Kom med realistiske bud

Kan de sendes og hvad vil det koste samt hvad forstiller du dig er en rimelig pris? Ved du om den sidste har en effekt eller om det bare er noget øv?

Anmeld

13. juni 2012

Bryndis

4xGreve skriver:

Kan de sendes og hvad vil det koste samt hvad forstiller du dig er en rimelig pris? Ved du om den sidste har en effekt eller om det bare er noget øv?

Porto for den første er 160 kr hvis den kan sendes og tror portoen er den samme for den anden.

Pro mini cirkle maskinen koster 1400 kr af ny. Og jeg har kunne mærke at den virkede efter få gange.
Mavemaskinen vil jeg nok gerne have 400 kr for.

Anmeld

13. juni 2012

4xGreve

Porto for den første er 160 kr hvis den kan sendes og tror portoen er den samme for den anden.

Pro mini cirkle maskinen koster 1400 kr af ny. Og jeg har kunne mærke at den virkede efter få gange.
Mavemaskinen vil jeg nok gerne have 400 kr for.

Hvad vil du sælge den der Pro mini cirkLe for?

Anmeld

14. juni 2012

Bryndis

4xGreve skriver:

Hvad vil du sælge den der Pro mini cirkLe for?

1000 kr inkl porto.

Anmeld

14. juni 2012

4xGreve

Bryndis skriver:

1000 kr inkl porto.

Desværre det er for dyrt taget i betragtning af den er brugt og at hvis der ernogle dele der går i stykker på den så går tv shop ikke ind og dækker og udskifter!

Anmeld

15. juni 2012

Bryndis

4xGreve skriver:

Desværre det er for dyrt taget i betragtning af den er brugt og at hvis der ernogle dele der går i stykker på den så går tv shop ikke ind og dækker og udskifter!

Hvad havde du tænkt på af pris?

Anmeld

15. juni 2012

4xGreve

Bryndis skriver:

Hvad havde du tænkt på af pris?

For at være ærlig så ved jeg det ikke.. Men med omtanke på de to tiderliger nævnte ting så ikke alt for meget!

Anmeld

21. juni 2012

TrineCT

Bryndis skriver:

Kom med realistiske bud

Byder 800 kr incl. fragt for maskinen på billede 4 og 5.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.