jeg forstår ikke...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg stoppede med mine p-piller for en måned siden. Da jeg regnede mig frem til at jeg ville have ægløsning havde jeg meget ondt som menstruationssmerter. Skulle have haft min mens i weekenden, men har ikke set noget til den. Er 99% sikker på at jeg ikke er gravid, og jeg har også taget en test igår der var negativ. Men de seneste par dage har jeg kunne presse råmælk ud af brysterne Hvad sker der?

Bonusinfo: Da jeg smed p-pillerne for at lave den første startede min mens lige der hvor jeg forventede den. Det fungerede bare. Siden jeg har født har jeg ikke haft en normal mens. Den kom aldrig. Begyndte på p-piller efter 9 måneder, hvor den så kom.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Loggidut

Øhhhhh...kan du presse råmælk ud af brysterne?

Det er altså et rimeligt pænt tegn på at du har mere end boller i ovnen...

tror sgu da nok lige du skulle smutte en tur til lægen, lol...

Hvorfor er i stoppet med pillerne, er det et ønskebarn, oder?

Anmeld

28. april 2009

Mikkelmusen

Jeg tænker at det kan være noget med hormonbalancen, når du nævner at du ikke har haft mens i perioden fra fødslen til du startede på p-piller. Du bør nok snakke med lægen. Så kan han i hvert fald udelukke eller bekræfte graviditet.

Anmeld

28. april 2009

Anonym trådstarter

Altså, der er jo fordi jeg gerne snart vil være gravid at jeg har smidt de p-piller. Men vi har ikke rigtig arbejdet aktivt på sagen i denne omgang if you know what I mean Det er dog, i teorien, muligt.

Men det kan nok være at jeg skal kontakte lægen og høre hvad hun synes om sagen. Synes det er så sært med det der mælk.

Anmeld

28. april 2009

Marco2

Loggidut skriver:

Øhhhhh...kan du presse råmælk ud af brysterne?

Det er altså et rimeligt pænt tegn på at du har mere end boller i ovnen...

Jeg kan da også stadig presse mælk ud og jeg har ikke ammet siden Emily var 9 mdr, så det er et styke tid siden de har skullet bruges.

Og jeg er IKKE gravid...

AG

Anmeld

28. april 2009

Loggidut

Marco2 skriver:

Jeg kan da også stadig presse mælk ud og jeg har ikke ammet siden Emily var 9 mdr, så det er et styke tid siden de har skullet bruges.

Og jeg er IKKE gravid...

AG

ah ok....det har jeg så aldrig selv oplevet...så jeg blev sgu helt paf!

Anmeld

28. april 2009

Anonym trådstarter

Marco2 skriver:

Og jeg er IKKE gravid...

AG

Jeg kunne også efter ammestop i et godt stykke tid. Men så stoppede det, og så har der ikke været noget som helst at presse ud i meget lang tid. Men så her i weekenden kom der lige pludselig sådan noget gult snalder derudaf. Spørg mig ikke hvordan jeg har opdaget det...

Anmeld

28. april 2009

Kaufie

Marco2 skriver:

Og jeg er IKKE gravid...

AG

Samme her - så mon ikke det kommer lynhurtigt hvis der sker ændringer i hormonbalancen??

Anmeld

28. april 2009

Plysbjørnen

Altså jeg spurgte min læge på et tidspunkt ang. mælk i brysterne efter ammestop, og man kan faktisk have mælk i brysterne op til et år efter at man er stoppet med at amme...

Anmeld

29. april 2009

Anonym trådstarter

Trold skriver:

Altså jeg spurgte min læge på et tidspunkt ang. mælk i brysterne efter ammestop, og man kan faktisk have mælk i brysterne op til et år efter at man er stoppet med at amme...

Stoppede med at amme for 14 mdr siden, og der har været helt slukket i lang tid (ingenting at komme efter). Nu har jeg lige prøvet at trykke igen, og der kommer sådan noget gulligt vandmælkeagtigt ud. Stadig ingen mens og stadig negativ g-test her til morgen. Skal i en anden forbindelse til min læge om en uge, og så må jeg sgu lige høre hvad det nu er for noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.