Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiW86 skriver: Jaa det er jo også bare hygge i sig selv!!
Jaa det er jo også bare hygge i sig selv!!
hahaha... Ja lidt tosomhed før baby kommer... Det er bare om at udnytte muligheden for det...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Smilo skriver: hahaha... Ja lidt tosomhed før baby kommer... Det er bare om at udnytte muligheden for det...
kæresten og jeg var ude at spise brunch en søndag, hvor vi virkelig skulle gør nytte af tilbudet. så jeg fik virkelig spist meget. jeg fik veer om aften.
så et lille ædegilde.
ellers har jeg hørt noget om at man skal spise masser af ananas
Trine89 skriver: kæresten og jeg var ude at spise brunch en søndag, hvor vi virkelig skulle gør nytte af tilbudet. så jeg fik virkelig spist meget. jeg fik veer om aften. så et lille ædegilde. ellers har jeg hørt noget om at man skal spise masser af ananas
HeidiW86 skriver: 10km!!! Wow det var godt nok også langt!!
10km!!! Wow det var godt nok også langt!!
det skal lige ses det var med pause...cafépauser. Så det var nu rigtig hyggeligt, men hårdt var det i hvertfald når man havde så meget ekstra at slæbe på
Jeg er 41+2 i dag og jeg har blandet andet forsøgt med gulvvask, rengøring, havearbejde og så videre. Intet hjælper på mig
mor:) skriver: det skal lige ses det var med pause...cafépauser. Så det var nu rigtig hyggeligt, men hårdt var det i hvertfald når man havde så meget ekstra at slæbe på
HeidiW86 skriver: Elsker ananas så det da forsøget værd!! Og massere af mad er vidst heller ikke et problem!
Elsker ananas så det da forsøget værd!! Og massere af mad er vidst heller ikke et problem!
jeg tror også det er godt at få fyldt lidt. jeg spise aftensmad ved 18 tiden den dag jeg fik veer og fik først rigtig noget at spise efter jeg født. så det var vist omkring kl 13:30 dagen efter jeg sidst havde spist
female skriver: Jeg er 41+2 i dag og jeg har blandet andet forsøgt med gulvvask, rengøring, havearbejde og så videre. Intet hjælper på mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128