Nogen gode råd??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.396 visninger
23 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

HeidiW86

Så er jeg 40+1 tænkte om nogen af jer har nogen gode oplevelser med noget der hjalp at fødslen gik igang?? ved godt meget af det er skrøner men kan da prøve lidt!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

OverTheRainbow

HeidiW86 skriver:

Så er jeg 40+1 tænkte om nogen af jer har nogen gode oplevelser med noget der hjalp at fødslen gik igang?? ved godt meget af det er skrøner men kan da prøve lidt!!!!

Den gode gamle med sex holder... Jeg fik veer 1 time efter og bebsen var ude 4 timer efter.. Prøv

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

???

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Smilo skriver:

Den gode gamle med sex holder... Jeg fik veer 1 time efter og bebsen var ude 4 timer efter.. Prøv

Så bliver jeg nødtil at prøve det med manden når han kommer hjem!!

Anmeld

13. juni 2012

Karo

HeidiW86 skriver:

Jeg er gået 14 dage over tid ved begge min fødsler og jeg har prøvet ALT.

Så tro på mig når jeg siger at der ikke er noget det virker. Jeg ved det er svært, men prøv at få slappet af istedet, så du har massere af krafter til når veerne går i gang.

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Karo skriver:

Jeg er gået 14 dage over tid ved begge min fødsler og jeg har prøvet ALT.

Så tro på mig når jeg siger at der ikke er noget det virker. Jeg ved det er svært, men prøv at få slappet af istedet, så du har massere af krafter til når veerne går i gang.

Tænkte også bare det kunne være sjovt at hører! uh jeg slapper skam af, går bare og tuller rundt!!
Men ja hun kommer nok når hun kommer!

Anmeld

13. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
HeidiW86 skriver:

jeg gik en meget lang tur med min kæreste. vi gik næsten 10km. Det vil jeg så fraråde dig, for jeg var godt nok smadret efterfølgende. Men gå en lang tur..så lang som din krop tillader det.

Anmeld

13. juni 2012

OverTheRainbow

HeidiW86 skriver:

Så bliver jeg nødtil at prøve det med manden når han kommer hjem!!

det er et forsøg værd...

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

mor:) skriver:

jeg gik en meget lang tur med min kæreste. vi gik næsten 10km. Det vil jeg så fraråde dig, for jeg var godt nok smadret efterfølgende. Men gå en lang tur..så lang som din krop tillader det.

10km!!! Wow det var godt nok også langt!!

Anmeld

13. juni 2012

HeidiW86

Smilo skriver:

det er et forsøg værd...

Jaa det er jo også bare hygge i sig selv!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.