Hvordan fortalte i det til jeres kærester/mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

Lone Jakobsen

synes her er mange skønne historier imellem
vi havde prøvet ca 1½ mdr, og selv om jeg var gået et par dage over, blev den ved med at vise negativ. på arbejde blev jeg ved med at checke om jeg havde fået min mens, men en stemme indeni fortalte mig at det var der ingen grund til at kigge efter. jeg havde lovet manden at vente til om lørdagen, men det var kun torsdag, og pga. min fornemmelse ku jeg bare ikke vente. så jeg tog testen og ku slet ikke lade være med at smile, da den viste posetiv.
lige netop den dag sku min mand selvfølgelig ud og ordne bil... så jeg skrev og ringede til ham uden resultat. da jeg endelig fik fat i ham, virkede han træt og irriteret... men jeg spurgte alligevel "vil du vide det nu eller senere"
"hvad" var hans svar... jeg gentog mit spørgsmål, og selv om han blev mere irriteret for hver gang... bad han alligevel om at få det afvide nu...da jeg så sagde "det ser ud til at du skal være far" forsvandt vreden fuldstændig og jeg ku næsten høre ham smile gennem tlf. da han kom hjem ku han slet ikke stoppe med at smile og kigge på mig
Lone 31+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

Valle81

Tjah , jeg var lige kommet hjem fra arbejde, og fløj nærmest ud på toilet for at tage en test. Egentlig ikke fordi jeg troede jeg var garvid, men havde bare en fornemmelse af jeg skulle tage en test:0) Så fik tisset i kruset, og testet. I mens ringede min kæreste og jeg tog tlf og vi snakede, og jeg sagde, jeg har lige taget en test, og den er negativ

Nåh ja ja, sagde han, vi prøver igen:0) Ingen af os havde regnet med den ville være positiv:0)

Vi snakkede lidt videre, og så skriger jeg ind i rører: SKAT DER ER TO STREGER:0)

Og så skreg vi begge to.............tålmodigheden længe leve Der kan jo gå et par minutter før endelige resultat er der:0)

Anmeld

1. maj 2009

Lullaby

Tja 1 gang gik jeg en uge over tid og han var med mig på badeværelset da jeg tog testen. Vi havde prøvet et par måneder hvor den hver gang havde været forsinket så jeg regnede ikke med den var der men allerede 1 min efter kom den anden streg. Og så rendte vi fluks ned til hans forældre som blev lidt skræmte eftersom vi kun havde kendte hinanden i 4 mdr 2 gang gik jeg 14 dage over og efter en formiddagslur tog jeg den 1000000 test. Regnede med at den var negativ da dagen før den var det nemlig. Tog den, lagde den fra mig og gik igang med at stryge. Kigger over og ser den svageste streg der kan være. Og så griner jeg bare over hele hovedet og ringer til ham på hans arbejde og siger at nu skal han være far. Han begynder at smile kan jeg høre

Anmeld

1. maj 2009

landskronagade

Det er super dejligt at læse historierne og man bliver så glad!

Vi havde, efter tre år sammen, aldrig snakket om at få børn. Jeg tog p-piller, så jeg var heller ikke forberedt på nogen tanker i den retning. Men jeg havde gennem længere tid haft ret uregelmæssige mens. trods p-pillerne og morgenkvalme, så jeg fik helt tilfældigt mistanke om at jeg måske var gravid.

Jeg tog en test, en morgen hvor jeg var alene, som viste sig at være positiv. Jeg blev vildt chockeret og lidt nervøs, eftersom det ikke var noget, som nogen af os havde overvejet endnu.

Jeg havde så meget, jeg skulle den dag og havde først mulighed for at snakke med min kæreste sent om aftenen. Helt nervøst havde jeg købt en lille lommelærke med "Små Grå" til os, for jeg vidste ikke om samtalen ville dreje i en alvorlig retning eller i en lykkelig retning. Jeg ville gerne beholde barnet, men ikke hvis det var alt for meget imod min kærestes ønsker.

Da jeg kom hjem, satte jeg mig ind på sofaen og stillede to glas foran os og skænkede en sjus op til os hver. Min kæreste kiggede spørgende på mig. Jeg lagde hånden på hans hånd og sagde ligeud at jeg var gravid, mens jeg kiggede ham i øjnene. Han sad længe og bare stirrede tilbage og endelig råbte han YES og gav mig en kæmpe krammer. Jeg begyndte at hulke helt ukontrolleret, fordi jeg havde været så nervøs, men da vi begge kom til os selv, begyndte vi at hoppe i sofaen.

Min kæreste drak min sjus, og resten af lommelærken i øvrigt, ret hurtigt, så han blev lidt beruset, men jeg var bare glad og lettet sammen med ham og vi dansede, kun os to i stuen, natten lang, til gamle grammofonplader.
Ugen efter var han på knæ og friede til mig...

Anmeld

1. maj 2009

pernille_p87

Da jeg tog en graviditetstest var det på opfordring af min forlovede. Jeg bar gået en uge over tid, men det var sket før, så jeg tænkte ikk videre over det.

Da jeg var færdig og skulle vente de 3 min blev jeg helt vildt nervøs. Jeg ville blive så skuffet hvis den var negativ, men hvad skulle jeg også gøre hvis den var positiv. Så jeg sendte min forlovede ud for at tjekke den. Der var 2 røde streger. Den ene meget svag, men min forlovede var ikk i tvivl om at den var god nok. Han gav mig et kæmpe kys og et stort kram, men jeg var stadig lidt skeptisk.

Vi tog til lægen og den var positiv, så det var jo bare perfekt.

Anmeld

1. maj 2009

Sesse89

Jeg skreg det til ham for vi var uvenner den dag, og så fik han det bare smidt i hovedet da han fik et møg fald. Så ku han forstå hvorfor jeg havde sådan nogle humørsvingninger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.