Det er super dejligt at læse historierne og man bliver så glad!
Vi havde, efter tre år sammen, aldrig snakket om at få børn. Jeg tog p-piller, så jeg var heller ikke forberedt på nogen tanker i den retning. Men jeg havde gennem længere tid haft ret uregelmæssige mens. trods p-pillerne og morgenkvalme, så jeg fik helt tilfældigt mistanke om at jeg måske var gravid.
Jeg tog en test, en morgen hvor jeg var alene, som viste sig at være positiv. Jeg blev vildt chockeret og lidt nervøs, eftersom det ikke var noget, som nogen af os havde overvejet endnu.
Jeg havde så meget, jeg skulle den dag og havde først mulighed for at snakke med min kæreste sent om aftenen. Helt nervøst havde jeg købt en lille lommelærke med "Små Grå" til os, for jeg vidste ikke om samtalen ville dreje i en alvorlig retning eller i en lykkelig retning. Jeg ville gerne beholde barnet, men ikke hvis det var alt for meget imod min kærestes ønsker.
Da jeg kom hjem, satte jeg mig ind på sofaen og stillede to glas foran os og skænkede en sjus op til os hver. Min kæreste kiggede spørgende på mig. Jeg lagde hånden på hans hånd og sagde ligeud at jeg var gravid, mens jeg kiggede ham i øjnene. Han sad længe og bare stirrede tilbage og endelig råbte han YES og gav mig en kæmpe krammer. Jeg begyndte at hulke helt ukontrolleret, fordi jeg havde været så nervøs, men da vi begge kom til os selv, begyndte vi at hoppe i sofaen.
Min kæreste drak min sjus, og resten af lommelærken i øvrigt, ret hurtigt, så han blev lidt beruset, men jeg var bare glad og lettet sammen med ham og vi dansede, kun os to i stuen, natten lang, til gamle grammofonplader.
Ugen efter var han på knæ og friede til mig... 
Anmeld