Hvordan fortalte i det til jeres kærester/mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.778 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. april 2009

MaleneG

Hej i dejlige damer.

ville høre om i havde nogle sjove og søde måder på hvordan i fortalte jeres mænd at i ventede hans barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Da jeg (efter 1 negativ test 3 uger inden) tog min positive test var vi hjemme hos ham (han - min nuværende eks, boede hjemme hos sine forældre dengang - som 23årig ) og jeg måtte hente ham inde i stuen og fortælle det til ham inde på hans værelse mens hans forældre sad inde i stuen.

Det var faktisk 1. maj for 4 år siden... Vi havde været til 1.maj koncert og smuttede lige forbi Matas efter 2 rustne søm og en graviditetstest. Meget syret...

Jeg tabte så barnet 9 dage efter - hvilket var utroligt hårdt i sig selv, men kæresten tog det mig 2 år at smide ud selvom han skulle have haft sparket allerede da jeg aborterede - jesus, hvor var jeg dog himmelråbende naiv!!!

Nå - knap så sødt eller sjovt.... MEN!! Næste gang jeg skal teste skal min skønne mand stå udenfor med stramt krydsede fingre for 2 streger!!!

Anmeld

28. april 2009

GryDia

Den første gang havde jeg fortalt at jeg troede at jeg var gravid. Da jeg endelig fik taget en test blev jeg først mega glad og ringede til hans søster og fortalte det, bagefter blev jeg ked af det og ringede til min bedste veninde og tudede.
Faren fik bare en sms hvori der stod: jeg er gravid. Turde ikk andet. fik et svar tilbage hvor der bare stod okay. Da han kom fra arbejde snakkede vi så om det

Denne gang vidste vi begge at chancen var der, og jeg var 100% sikker på jeg var gravid men blev ved at teste negativ. Da jeg endelig testede positivt ringede jeg og skreg ind i røret at jeg havde en positiv test.. stakkels mand..

Anmeld

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg synes jo det er rigtig sjovt at kave en "gåde" ud af det
Men du kender allerede min holdning til det jo...tihi

Anmeld

28. april 2009

Lise

Testede positivt om morgenen kl ca 8, og skulle vente helt til kl 18 da han kom hjem fra job. Da han kom hjem bad jeg ham sætte sig ned, og jeg satte mig ved siden af.... det var så her han troede at jeg ville fortælle ham at jeg skred... og så fortalte jeg det bare Ikke så meget hokus pokus dér!

Anmeld

28. april 2009

LotteGabriella

jamen jeg havde været på shoppetur med min veninde og havde sådan på fornemmelsen at jeg var gravid, så jeg tog en test da jeg kom hjem der ved 18-tiden og min kæreste kom hjem ca. 1/2 time efter hvor jeg bare sagde at jeg havde noget vi skulle snakke om og at jeg var gravid....altså lige ud af landevejen uden indpakning

Anmeld

28. april 2009

H+S Skjolgborg.

Med den lille her tog jeg en test hved 12 tiden send ham et billede af teste og han sms er det hva jeg tro det er skal jeg være FAR.........
Jeg sms ja udfra teste.Derefter om aften da han var her hjemme tog jeg en anden slags test også positiv... og fredagen den 17 april tog jeg en digatal test og send ham billede.Men det var første i mandags i sidste uge det helt gik op for ham men også mig af den var helt god nok pga hcg blodprøve efter ca 5 måske 6 timer lang vendetid ringede de og sagde hcg var flot højt på 230 og i torsdags sagde den 960.og i går så vi da lidt ikke meget men håber vi da d.11 maj af se meget mere + hjerteblik.

Her var min lille fortælling..
Mvh Henriette

Anmeld

28. april 2009

Mathilde

Jeg tog en test en morgen som viste sig at være positiv og ihh hvor var det svært at vente med at fortælle ham det til han kom hjem kl 17!
Jeg skrev et brev til ham fra "rejen" inde i maven hvor der stor: hej far, jeg vil lige hilse på dig. Jeg ligger trygt og godt inde i min mors mave.....osv
Han blev rigtig glad

Anmeld

28. april 2009

Cris

Første gang har jeg købt testen og sagde om morgenen: nu går jeg og prøver en test. Da jeg så en positiv, råbede jeg fra badeværelset jeg er graviiiiid! :-)

Nu anden gang har jeg lavet testen alene og da jeg så en positiv har jeg gemt testen. Om aften inden han kom jeg, har jeg lagt den frem ved siden at håndsæben. Han kom hjem og bagefter gik han på toiletten og så kom tilbage og sagde: nå, jeg kan se, at vi venter på nr2. Det var faktisk sjovt!

Anmeld

29. april 2009

Leneur

Åh ja min lille fortælling er ikke specielt romantisk for turde ikke tage en test af frygt for den var negativ, da vi havde prøvet i 8 mdr på det tidspunkt.
Vi havde min kæreste's drenge på weekend og var ude at spille fodbold, normalt kan jeg godt rende rundt i timer og spille men den gang kunne jeg knap løbe en halv bane og så var min mistanke vakt men ville ikke sige noget. Mit humør svingede også meget op og ned hele tiden ( jeg må have været en pestilens). Jeg tog en test om mandagen og den ene streg var meget tydelig men den anden ikke, så spurgte min kæreste om han troede den var der?? Det ved jeg da ikke siger han så, nå men er ved lægen næste dag og det bliver konfirmeret som det hedder på lægesprog. Kommer ud derfra med tårer i øjnene og 2 tommelfingre i vejret, da min kæreste var i venteværelset, så han springer op og knuser og kysser mig så hele venteværelset er med.
Nu er jeg så præcis 21 uger henne og glæder mig vildt meget til at møde prinsessen i september.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.