morgenmad til 9mdrs baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Trine89

LOUISEHOBRO skriver:

Ja jeg ville også give yoghurt om morgenen. Vi giver ind i mellem yoghurt med havregryn i til morgenmad. Du kan jo bare starte med til få gryn i og så se hvordan det går.

Det er i hvert fald et kæmpe hit herhjemme.

Men kan da godt se det er svært. Håber du finder en løsning

det er lidge meget hvad jeg gør er der havregryn i vil hun ikke spise. det er kun i boller hun spiser det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Clisolka

Baagøe skriver:

Jeg ville prøve at skifte yoghurten om eftermiddagen ud med yoghurt om morgenen - så prøv med lidt brød og frugt eftermiddag

Det samme ville jeg 

Isabella får yoghurt til morgenmad med havregryn i weekenderne - hun elsker det! Hun er ved at være lidt træt af havregrød, da det er morgenmaden i vuggestuen 

Anmeld

13. juni 2012

RiUL

Vi gir O youghurt med havregryn i til morgenmad, han vil i hvert fald ikke ha nogen former for grød, bvadr hehe

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

Babymor2010 skriver:

Det samme ville jeg 

Isabella får yoghurt til morgenmad med havregryn i weekenderne - hun elsker det! Hun er ved at være lidt træt af havregrød, da det er morgenmaden i vuggestuen 

det må  jeg bare prøve for det dur jo ikke hun ikke får noget morgen mad. hun skal jo ikke til at have mere flaske. den skal jo snart væk

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

Babymor2010 skriver:

Det samme ville jeg 

det må  jeg bare prøve for det dur jo ikke hun ikke får noget morgen mad. hun skal jo ikke til at have mere flaske. den skal jo snart væk

Anmeld

13. juni 2012

RiUL

RiUL skriver:

Vi gir O youghurt med havregryn i til morgenmad, han vil i hvert fald ikke ha nogen former for grød, bvadr hehe

Hov, men han får selvfølgelig også bryst inden vi står op

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

RiUL skriver:

hvaregryn her er bare total no-go..

Anmeld

13. juni 2012

RiUL

Trine89 skriver:

hvaregryn her er bare total no-go..

Det smager også frygteligt hvad med noget fuldkornsgrød, med en moset banan i?

Anmeld

13. juni 2012

Trine89

RiUL skriver:

Det smager også frygteligt hvad med noget fuldkornsgrød, med en moset banan i?

jeg yror bare at hun får yoghur med ymerdrys, som egentlig er det hun får om eftermiddagen, og så får hun noget frugt og andet godt i stedet om eftermiddagen

Anmeld

13. juni 2012

Alexander&Lærke

<min datter er lige begyndt i dagpleje og i går da jeg hentede hende var dp moren ved at give hende eftermiddags mad, som var græsk yoygurt med ymerdrys og banan stykker i, det så ret lækkert ud og Lærke var også meget glad for det, det var så bare en lille potion det her, måske det kunne været et forslag til morgenmad. Tror vi skal prøve det herhjemme, da jeg syntes det går lidt langsomt med havregrøden for tiden....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.