39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

jeg for dig og håber jm siger der er ved at ske lidt men at du liiiige kan nå afsted lørdag

ja præcis - ska ihvertfald nå at se vielsen på kbh rådhus - og op a alle de hulans trapper - og så ka vi godt holde festen på sygehuset hvis det sku være det haha .- 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

ja præcis - ska ihvertfald nå at se vielsen på kbh rådhus - og op a alle de hulans trapper - og så ka vi godt holde festen på sygehuset hvis det sku være det haha .- 

for dig også

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

for dig også

Så må du lige klemme benene sammen
Pøj pøj hehe

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Så må du lige klemme benene sammen
Pøj pøj hehe

YES I will *GGGG* Men du føder også før mig *G* Du føder idag er jeg sikker på - i eftermiddag/aften

Anmeld

14. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Den ka da ses nu da - nu må den godt tømmes efter 16.juni - men har stort set sovet hele dagen når jeg ik har være på her - HOLD da op kroppen er smadret efter i nat...*G*

Utroligt du lider så meget af de snyde-veer... Jeg mærker stort set ingenting

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ja det er ulideligt - men altså sure opstød og alt det. Men der er jo ik længe til. Målet er jo bare det bryllup og så er det det Nu må vi se

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Men altså Jm sagde idag alt er fint og han  står helt fint fast i bækkenet. Han er en lille basse - Hun skønnede ham 3300-3400 men det er jo kun skøn. Men er fint nok Så må vi se hvornår veerne tiltager

Anmeld

14. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Men altså Jm sagde idag alt er fint og han  står helt fint fast i bækkenet. Han er en lille basse - Hun skønnede ham 3300-3400 men det er jo kun skøn. Men er fint nok Så må vi se hvornår veerne tiltager

Er godt nok oz begyndt at lide lidt af halsbrand om aftenen, men stadig intet et glas mælk ik kan tage.. Ik at jeg piver over jeg ik har ondt eller noget, men man kan jo godt få tanken at jeg kommer til at gå 14 dage over tid når i andre mærker så meget og jeg intet mærker

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Er godt nok oz begyndt at lide lidt af halsbrand om aftenen, men stadig intet et glas mælk ik kan tage.. Ik at jeg piver over jeg ik har ondt eller noget, men man kan jo godt få tanken at jeg kommer til at gå 14 dage over tid når i andre mærker så meget og jeg intet mærker

Det ved man jo ik - men plejer ik at pive over smerte. Er elelrs ret udholdende -men hold da op de her gjorde jeg ik ku andet end ligge i sengen og bli der til den var overstået og så hoppe ud af sengen så snart muligheden var der. Er som om kroppen stivner helt, så vejrtrækningen kun er det jeg ku koncentrere mig om. Men det kan også være plukveer siger jm. Nu må vi se. Er ik i tvivl om det er reelle veer, men regelmæssigheden ka godt vare dage. Så jahh ser lige tiden an. Ellers er FG lige et opkald væk.

Men ej det skal nok gå glidende for dig- når det har gjort det så længe. Men altså der er ingen af os der ka forberede os på det der skal ske, andet end at holde fokus .D

Anmeld

14. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Det ved man jo ik - men plejer ik at pive over smerte. Er elelrs ret udholdende -men hold da op de her gjorde jeg ik ku andet end ligge i sengen og bli der til den var overstået og så hoppe ud af sengen så snart muligheden var der. Er som om kroppen stivner helt, så vejrtrækningen kun er det jeg ku koncentrere mig om. Men det kan også være plukveer siger jm. Nu må vi se. Er ik i tvivl om det er reelle veer, men regelmæssigheden ka godt vare dage. Så jahh ser lige tiden an. Ellers er FG lige et opkald væk.

Men ej det skal nok gå glidende for dig- når det har gjort det så længe. Men altså der er ingen af os der ka forberede os på det der skal ske, andet end at holde fokus .D

Altså det var oz nok de 2 timer jeg havde tidligere på ugen hvor jeg var i tvivl om det var veer eller mavekneb.. Behøver ik mere før det reelt går i gang..

Ja de siger jo plukveer kan være ret så hæftige den sidste tid, men ik engang mine plukveer er taget til.. Kan bare mærke maven spænder op engang imellem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.