39+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
19 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

LotusCPH

Så er der lige lidt billeder af mavsen - efter en hård nat- så må vi se om vi når til bryllup d.16 - SKAL bare opleve det bryllup -

Men spændende om baby kommer inden og ska med til bryllup eller hva der sker

Det der med maven sunket - det er jeg godt nok i tvivl om

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Så er der lige lidt billeder af mavsen - efter en hård nat- så må vi se om vi når til bryllup d.16 - SKAL bare opleve det bryllup -

Uuuh stor fin mavse!

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Wow hvor er den smuk... Den sidder godt nok flot højt endnu..
Min hænger nærmest nede på hofterne haha.. Men det har jo inngen betydning om den synker eller ej

Håber der snart sker noget mere hos jer

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Uuuh stor fin mavse!

Den ka da ses nu da - nu må den godt tømmes efter 16.juni - men har stort set sovet hele dagen når jeg ik har være på her - HOLD da op kroppen er smadret efter i nat...*G*

Anmeld

13. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Wow hvor er den smuk... Den sidder godt nok flot højt endnu..
Min hænger nærmest nede på hofterne haha.. Men det har jo inngen betydning om den synker eller ej

Håber der snart sker noget mere hos jer

Ja den sidder meget højt, men det føles som om der er ugler i mosen - så ved ik helt det der med en sunken mave - ?? Der er vist folk der føder med strutmave -  

Og tak - er også glad for KG, har sat sig dér og i tæerne og ingen andre steder

Anmeld

13. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ja den sidder meget højt, men det føles som om der er ugler i mosen - så ved ik helt det der med en sunken mave - ?? Der er vist folk der føder med strutmave -  

Og tak - er også glad for KG, har sat sig dér og i tæerne og ingen andre steder

Det har slet ingen betydning med maven overhovedet.. Vestøv i din retning herfra....

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Det har slet ingen betydning med maven overhovedet.. Vestøv i din retning herfra....

Uhh vi må se om det er det der lurer hvis jeg ik er på igen i eftermiddag - så er det fordi vandet er gået på cyklen, toget, bussen eller hos jm *G*

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Uhh vi må se om det er det der lurer hvis jeg ik er på igen i eftermiddag - så er det fordi vandet er gået på cyklen, toget, bussen eller hos jm *G*

Hvis dit vand går på cyklen er det dælme unfair jeg har viiiirkelig givet den gas på min (læs overhalet selv elcykler) og der er ikk sket en skid.
Har dog ret regelmæssige veer nu, efter jms roderi igår

Anmeld

14. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Hvis dit vand går på cyklen er det dælme unfair jeg har viiiirkelig givet den gas på min (læs overhalet selv elcykler) og der er ikk sket en skid.
Har dog ret regelmæssige veer nu, efter jms roderi igår

Aktivitetsiger de kloge ikke er godt- hellere hvile. Men skal jo cykle ned til toget for at komme til jm - så det er bare afsted. Men baby ka ik li det- han rumsterer meget når jeg cykler *G*

Nu må vi se hva der sker Men ej tror og håber ik vandet går *G*

Anmeld

14. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Aktivitetsiger de kloge ikke er godt- hellere hvile. Men skal jo cykle ned til toget for at komme til jm - så det er bare afsted. Men baby ka ik li det- han rumsterer meget når jeg cykler *G*

Nu må vi se hva der sker Men ej tror og håber ik vandet går *G*

jeg for dig og håber jm siger der er ved at ske lidt men at du liiiige kan nå afsted lørdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.