Hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2012

SRP

Hej piger

Hvor tidligt kan man have symptomer på graviditet? Jeg er i dag 3+0 og mærker ingenting, men det er vel normalt ikke? Jeg synes jeg læser mange steder om folk, som har kunne mærke det omkring 3+0 og dagene efter. Åh håber jeg er gravid, selvom jeg ikke kan mærke noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

lio

1. gang mærkede jeg først noget omkring uge 8 men anden gang i uge 3 ca. og det ene er lige så normalt som det andet. (jo tidl. jo mere tror jeg det er psyken der gør det)

Anmeld

13. juni 2012

Princesspigen

SRP skriver:

Hej piger

Hvor tidligt kan man have symptomer på graviditet? Jeg er i dag 3+0 og mærker ingenting, men det er vel normalt ikke? Jeg synes jeg læser mange steder om folk, som har kunne mærke det omkring 3+0 og dagene efter. Åh håber jeg er gravid, selvom jeg ikke kan mærke noget.

jeg var i 7 uge før jeg begyndte at få symtomer..

ku først teste positiv da jeg var i 6 uge.. altså 2 uger over mens

Anmeld

13. juni 2012

Holbæktrunten

SRP skriver:

Hej piger

Uge 7 før kvalmen og ømme bryster satte ind. Men havde en murrende fornemmelse i understellet som op til mens i ugerne inden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.