Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Savannah

Månsson skriver:

De er os bare super gode og billige men har desværre bare ikke i særlig store størrelser

De er nemlig rigtig gode.. Altså jeg så en E skål i mandags, men aaaaner jo heller ikke hvordan en E skål ser ud str. mæssigt.. hihi Men det er et forsøg værd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2012

L&V

Sally-Slingshot skriver:

De er nemlig rigtig gode.. Altså jeg så en E skål i mandags, men aaaaner jo heller ikke hvordan en E skål ser ud str. mæssigt.. hihi Men det er et forsøg værd

Nå for den det kan være det er begyndt med det for engang var det næsten umuligt at finde de store d' er og slet ikke e men de lære jo nok os;-) elsker dem med gele indlæg

Anmeld

13. juni 2012

Savannah

Månsson skriver:

Nå for den det kan være det er begyndt med det for engang var det næsten umuligt at finde de store d' er og slet ikke e men de lære jo nok os;-) elsker dem med gele indlæg

Man må jo møde det marked der er ;-)
Dem er jeg ikke stødt på, men det lyder behageligt. Og formende.. høhø. Prøvede en efterligning af wonder-bra og HOLD DA OP.. Når man ikke har så meget at gøre godt med kan det friste til at få lavet babserne større Men nu skal jeg lige have børn først, det ændre naturligvis lidt på barmen

Anmeld

13. juni 2012

L&V

Sally-Slingshot skriver:

D

Man må jo møde det marked der er ;-)
Dem er jeg ikke stødt på, men det lyder behageligt. Og formende.. høhø. Prøvede en efterligning af wonder-bra og HOLD DA OP.. Når man ikke har så meget at gøre godt med kan det friste til at få lavet babserne større Men nu skal jeg lige have børn først, det ændre naturligvis lidt på barmen

Det former nemlig flot og giver bevægelighed som man tit mangler med push up.. Det skal da hvis afprøves. Syntes ikke morrollen har gjort noget godt på den front

Anmeld

13. juni 2012

Savannah

Månsson skriver:

Det former nemlig flot og giver bevægelighed som man tit mangler med push up.. Det skal da hvis afprøves. Syntes ikke morrollen har gjort noget godt på den front

Ja prøv det, måske finder du BH'en over dem alle
Nej det er jo for de flestes tilfælde ikke just pynteligt på barmen at blive mor - Så er det godt, at der findes fantastiske BH'er

Anmeld

13. juni 2012

Tona

Nenus skriver:

Hej piger

Jeg var en tur i Bilka i går, på jagt efter en bh.. Det er rimelig pinligt - men kunne virkelig ikke finde noget der passede - udover en amme-bh?? Jeg må indrømme, at jeg altså købte den, og den er simpelthen så behagelig! Meen.. Kan det passe, at man ikke kan finde billige bh'er til en D-skål? Jeg er vokset en del på barmen de sidste par år, og kan ikke en gang selv følge med til, hvilken størrelse det egentlig er jeg har - og har altså ikke råd til at bruge 3-400 kr på en bh i lingeriforretningerne..

Help please

Knuuus..

Jeg bruger en G skål og jeg kan fortælle dig af bitter erfaring (har taget turen hele vejen op fra en B-skål) at når du når omkring D så er det bare så godt som umuligt at finde en ordentlig BH billigt. Noget helt andet er så at når du har en stor skål så bør du også have en ordentlig kvallitets BH da du ellers kan få rigtig mange problemer med nakke og ryg og hovedpine med tiden og det kan faktisk blive rigtig slemt. Derfor er pengene faktisk givet godt ud til at betale den dyre pris, især hvis man går et sted hen hvor de kan give en vejledning også så man få den rigtige model. Det er ærgeligt, men sådan er det bare. Heldigvis kan man ofte være heldig med udsalg osv at få to for ens pris el. lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.