Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: jeps... tror mest det har noget med centrifugeringen at gøre... men min er også på 1600 omdrejninger...
jeps... tror mest det har noget med centrifugeringen at gøre... men min er også på 1600 omdrejninger...
Ja tror jeg du har ret i .. Jeg bruger næsten altid kun mellem 800-1000.. Fordi jeg har lært at det slider på tøjet, og at det bliver meget krøllet..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: Ja tror jeg du har ret i .. Jeg bruger næsten altid kun mellem 800-1000.. Fordi jeg har lært at det slider på tøjet, og at det bliver meget krøllet..
oki det sys jeg ik vi har problemer med... tilgengæld er det ik ret langt tid om at tører fordi meget mere af vandet er slynget ud
Kay skriver: oki det sys jeg ik vi har problemer med... tilgengæld er det ik ret langt tid om at tører fordi meget mere af vandet er slynget ud
Nej har du ret i men tror man vasker tøj på hver sin måde
AalborgPigen skriver: Nej har du ret i men tror man vasker tøj på hver sin måde
helt sikkert
AalborgPigen skriver: Har du en Change butik i nærheden ?
Har du en Change butik i nærheden ?
Maja_4000 skriver: Ja , men jeg kan simpelthen ikke klare ekspedienterne , så jeg kommer der faktisk aldrig Kan det anbefales da ?
Ja , men jeg kan simpelthen ikke klare ekspedienterne , så jeg kommer der faktisk aldrig Kan det anbefales da ?
Ja man kan få 2 bher for ens pris.. Og jeg er så glad for mine.. De holder fantastisk.. !!
Hopper med på vognen om Change!
rikkeregnbue skriver: Hopper med på vognen om Change!
Sally-Slingshot skriver: DPrøv at gå i Hunkemöller, de har nogle gode BH'er til en rimelig pris, så kan du jo også finde den rigtige størrelse Jeg troede jeg var en 80b, men er faktisk en 75c - Det var jeg aldrig selv kommet frem til! Og jeg knuselsker min nye bh
DPrøv at gå i Hunkemöller, de har nogle gode BH'er til en rimelig pris, så kan du jo også finde den rigtige størrelse Jeg troede jeg var en 80b, men er faktisk en 75c - Det var jeg aldrig selv kommet frem til! Og jeg knuselsker min nye bh
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128