savner min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

¨ja det er rigtigt ..

Okay dejligt hun kunne sammen med den nye så

ja, det er simpelthen så lækkert!!! også selvom hun er i gæstedagpleje tit, så er der ingenting (nogle spørger endda om hun overhovedet kan græde og om hun har ældre søskende, fordi hun leger selv og er meget uafhængig)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

ja, det er simpelthen så lækkert!!! også selvom hun er i gæstedagpleje tit, så er der ingenting (nogle spørger endda om hun overhovedet kan græde og om hun har ældre søskende, fordi hun leger selv og er meget uafhængig)

iih hvor herligt da

er hun så os så selvstændig når hun er hjemme?

men det må da være super dejligt at vide at hun sagtens kan undvære dig og at hun ahr det godt

blir helt glad på dine vegne

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

iih hvor herligt da

er hun så os så selvstændig når hun er hjemme?

men det må da være super dejligt at vide at hun sagtens kan undvære dig og at hun ahr det godt

blir helt glad på dine vegne

selvstændig og selvstændig... hun er god til at være på tværs og gå i alle skabe og skuffer og bytte rundt på alting.. men andre tider kan hun også være simpelthen så overpylret... men sådan er det jo når de er hjemme ved mor

Anmeld

29. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

selvstændig og selvstændig... hun er god til at være på tværs og gå i alle skabe og skuffer og bytte rundt på alting.. men andre tider kan hun også være simpelthen så overpylret... men sådan er det jo når de er hjemme ved mor

hehe det lyder som edt er en rigtig dejlig lille pige du har dig

Jah tror os det tit er sådan at når de kan se mor så blir de bare pylrede fordi de ved det er det der ska til for at de blir taget op og nusset om
sådan tror jeg ihvertfald min pige har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.