savner min datter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

739 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. april 2009

charlottekri

øv øv øv... jeg savner min datter.. og det er ikke mere end 7 timer siden jeg afleverede hende i dagpleje og skal hente hente om 2 timer.. kom til at se et klip på nettet med en pige der var blevet tæsket ihjel og trænger bare sådan til at knuge hende ind til mig, så jeg ved at hun er okay...
jeg ved godt at jeg er super sentimental, men skulle bare lige have lidt luft...
tak for tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

LotteGabriella

hmm...ja mon ikke at det nok skal gå....selvfølgelig er hun ok hun vil garanteret ikke med hjem igen

Anmeld

28. april 2009

charlottekri

jo, det ved jeg hun vil for hun render i favnen på mig så snart hun ser mig og skraldgriner

Anmeld

28. april 2009

Janep

hejza

Jeg deler din bekymring

Min hannah er også lige starte i dagpleje. Hun havde første dag i dag. Godt nok kun en time men aligevel

I morgen skal hun være der fra 8- 12 glæder mig godt nok ike.. i dag hade hun grædt fra jeg gik til jeg kom øv øv.. men hun skal jo lære det

Anmeld

28. april 2009

GryDia

Åhr kan godt huske det.
Men så fantastisk en følelse når man har siddet og stirret på uret en halv time inden h*n skal hentes og man endelig kan komme afsted

Syns iøvrigt det var super skønt da min datter startede, syns vi fik et helt andet forhold til hinanden. Vi kom til at savne hinanden og var meget glade for at se hinanden igen.

Anmeld

28. april 2009

PjuBa24

charlottekri skriver:

jo, det ved jeg hun vil for hun render i favnen på mig så snart hun ser mig og skraldgriner

Sikke da en fantastisk måde at blive mødt på

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

hejza

Jeg deler din bekymring

Min hannah er også lige starte i dagpleje. Hun havde første dag i dag. Godt nok kun en time men aligevel

I morgen skal hun være der fra 8- 12 glæder mig godt nok ike.. i dag hade hun grædt fra jeg gik til jeg kom øv øv.. men hun skal jo lære det

min datter skreg hele den første måned hun gik i dagpleje.. jeg var så ked af at aflevere hende hver dag, men jeg vidste at hvis jeg holdt hende hjemme, ville det bare tage endnu længere tid for hende at vænne sig til at være væk fra mor... sagen var jo også den at jeg ikke havde været væk fra hende på noget tidspunkt i 8½ måned da hun startede... så det har jo helt sikkert været fordi det har været en helt uvant oplevelse for hende

Anmeld

29. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

min datter skreg hele den første måned hun gik i dagpleje.. jeg var så ked af at aflevere hende hver dag, men jeg vidste at hvis jeg holdt hende hjemme, ville det bare tage endnu længere tid for hende at vænne sig til at være væk fra mor... sagen var jo også den at jeg ikke havde været væk fra hende på noget tidspunkt i 8½ måned da hun startede... så det har jo helt sikkert været fordi det har været en helt uvant oplevelse for hende

puha en hel måned lyder godt nok af lang tid

Min datter er stædig og har ikke undværet sin mor i mere end et par timer og hun er snart et år.. håber da ikke det vil tage lige så lang tid med hende

Anmeld

29. april 2009

charlottekri

Janep skriver:

puha en hel måned lyder godt nok af lang tid

Min datter er stædig og har ikke undværet sin mor i mere end et par timer og hun er snart et år.. håber da ikke det vil tage lige så lang tid med hende

det er jo forskelligt fra barn til barn... jeg tror heller ikke at min dp kunne samemn med maja, for vi flyttede en måned efter hun var startet, og ved den nye dp var der intet fra dag 1

Anmeld

29. april 2009

Janep

charlottekri skriver:

det er jo forskelligt fra barn til barn... jeg tror heller ikke at min dp kunne samemn med maja, for vi flyttede en måned efter hun var startet, og ved den nye dp var der intet fra dag 1

¨ja det er rigtigt ..

Okay dejligt hun kunne sammen med den nye så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.