forlovelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Trine89

Man skal forloves hvis man mener det, at man gerne vil giftes. Jeg tror ikke på den med at man skal være gift inden for det første år, det er lidt svært at være sikker på at alt i ens liv passer ind med et bryllup inden for et år.

så nej man syntes ikke man skal forloves bare for at blive. (er det ikke lidt at misbruge det så?)

Kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

fam.4xc

Caroline86 skriver:

Hej skønne kvinder!
Hvad er Jeres holdning til forlovelse? Er det noget man skal gøre når man aktivt planlægger at blive gift? skal man overholde reglen om at blive gift indenfor et år efter forlovelse? eller skal man blive forlovet hvis man elsker hinanden?
Ja, hvad er Jeres holdning til sagen?
Knus Caroline

klart det skal foregå på gammel maner :-)

Forlovelse, anmode far om datterens hånd osv... hele svineriet ;-)

Anmeld

28. april 2009

Nadi

Caroline86 skriver:

Hvad er Jeres holdning til forlovelse? Er det noget man skal gøre når man aktivt planlægger at blive gift? skal man overholde reglen om at blive gift indenfor et år efter forlovelse? eller skal man blive forlovet hvis man elsker hinanden?

Min holdning til forlovelse er at det er noget man bliver med henblik på at blive gift. Så i mit hovede bliver man forlovet den dag man har sagt ja til at blive gift med den anden.
Man behøver ikke blive gift indefor et år, det synes jeg ikke, men jeg synes heller ikke man skal være forlovet og så først blive gift efter mange år. Min mand og jeg blev forlovet den 24. februar 2007 og gift den 15. maj 2008.
Og man skal da selvfølgelig giftes hvis man elsker hinanden og inderligt vil være sammen.
Så min holdning er vel: forlovelse - bryllupsplanlægning - bryllup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.