Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hold da op en fødsel du har haft. Tillykke med ham, vil love dig at han er smerterne værd.
Sød lille fyr i har fået.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LotusCPH skriver: Nææh en lækker str
Nææh en lækker str
måtte ud og købe en masse tøj igår, for havde kun 2 ting i størrelse 50, da jeg troede han var meget længere
pemiro skriver: Han er satme også en lækker lille sag Nej der er ikke længe til.. Men har MEGET kraftige menssmerter samtidig med plukkeveer, og var åben 1 cm imorges, så jm gjorde alt for at rode op i noget deroppe.. Det har så gjort jeg har plukkeveer/veer med 4-7 mins interval nu.. Puuuh. Håber der sker mere
Han er satme også en lækker lille sag Nej der er ikke længe til.. Men har MEGET kraftige menssmerter samtidig med plukkeveer, og var åben 1 cm imorges, så jm gjorde alt for at rode op i noget deroppe.. Det har så gjort jeg har plukkeveer/veer med 4-7 mins interval nu.. Puuuh. Håber der sker mere
uuuuh jeg
og en røvfuld vestøv
Månsson skriver: Stort tillykke med ham
Stort tillykke med ham
tak
Janni. skriver: Hold da op en fødsel du har haft. Tillykke med ham, vil love dig at han er smerterne værd. Sød lille fyr i har fået.
taak
ja han er smerten værd, det er so om mit hjerte ikke er stort nok til al den kærlighed
LouiseVous skriver: Stort tillykke med ham Ikke mange dage mellem ham og baby drengen Sidsel og Allan har fået
Stort tillykke med ham Ikke mange dage mellem ham og baby drengen Sidsel og Allan har fået
Nej det er der ikke lidt ærgeligt det ikke var samme tid, det kunne være hyggeligt på patienthotellet
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med ham
taaak <3
Stort tillykke med ham, hun er køn.... og dejligt at sengetøjet kan bruges....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128