Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tanja. skriver: Jeg betaler porto! Str: 86 Stand: í den MEGET gode ende af, god men brugt! Nypris: 279,- Pris: 100,-
Jeg betaler porto! Str: 86 Stand: í den MEGET gode ende af, god men brugt! Nypris: 279,- Pris: 100,-
hvis den ikke er falmet i farven vil jeg gerne købe den
cecilie1984 skriver: hvis den ikke er falmet i farven vil jeg gerne købe den
Hvis cecilie1984 springer fra, er jeg meget intersseret har lige stået med den i hånden i salling idag og var så tæt på at købe den, men havde også fundet et par andet ting så hang den pænt tilbage, men har lidt forstrudt.....
Mette&Alexander skriver: Hvis cecilie1984 springer fra, er jeg meget intersseret har lige stået med den i hånden i salling idag og var så tæt på at købe den, men havde også fundet et par andet ting så hang den pænt tilbage, men har lidt forstrudt.....
Springer desværre ikke fra, er nemlig selv vild med den
cecilie1984 skriver: Springer desværre ikke fra, er nemlig selv vild med den
kan jeg godt forstå...... så må jeg bare tilbage til salling...
Mette&Alexander skriver: kan jeg godt forstå...... så må jeg bare tilbage til salling...
kan jeg godt forstå.
men de kører vel også udsalg på det nu det er jo gammel print
cecilie1984 skriver: kan jeg godt forstå. men de kører vel også udsalg på det nu det er jo gammel print
Ja de har meget udsalg mener der var 179 for kjolen og 169 for blusen, så også en hue med printet..... Jo masse af udsalg....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128