80 dage til PB ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2012

Miss-86

Mette&Alexander skriver:

for at det kommer til at gå godt

Takker rigtig mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2012

Lund18

Ejjj hvor spændende for jer!!

Hjemme hos os har vi ca. 60 dage endnu til PB starter, vi glæder og også helt vildt til at komme igang

Anmeld

16. juni 2012

Lund18

Lund18 skriver:

Ejjj hvor spændende for jer!!

Hjemme hos os har vi ca. 60 dage endnu til PB starter, vi glæder og også helt vildt til at komme igang

Jeg fik da trykket helt forkert, der skulle stå ca. 90 dage til PB.

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

Lund18 skriver:

Jeg fik da trykket helt forkert, der skulle stå ca. 90 dage til PB.

Ja, altså her snakker vi ikke så meget om det. Men JEG glæder mig, kæresten er ikke helt klar endnu..

Synes du ikke bare der er længe til, selvom det kun 90 dage? Eller er det bare mig? Jeg synes bare der er længe til om 80 dage.

Anmeld

17. juni 2012

Miss-86

75 dage tilbage

Anmeld

17. juni 2012

Lund18

Jah vi snakker en hel del om det her, da min kæreste bliver 27 liiiige om list så han er SÅ klar til PB

Men jooh puhh der er længe til især når venner og alle andre omkring en er gravide og lige har fået børn, jah misundelse er en grim ting :p hehe

Men heldigvis er det snart vores tur

Anmeld

18. juni 2012

Miss-86

Lund18 skriver:

Jah vi snakker en hel del om det her, da min kæreste bliver 27 liiiige om list så han er SÅ klar til PB

Men jooh puhh der er længe til især når venner og alle andre omkring en er gravide og lige har fået børn, jah misundelse er en grim ting :p hehe

Men heldigvis er det snart vores tur

Min kæreste bliver også 27 (i september), men han er ikke klar alligevel., Men han har en del om ørene, da han er selvstændig, men han har lysten til at få børn, så det skal nok komme det hele, når bebs er i maven.

Jeg har heldigvis kun en veninde, som er gravid, så her er det ikke så slemt.. Ja, misundelse er en GRIM ting, men det kan man ikke styre, når man er SÅ SKRUK

Anmeld

18. juni 2012

Lund18

Miss-86 skriver:

Min kæreste bliver også 27 (i september), men han er ikke klar alligevel., Men han har en del om ørene, da han er selvstændig, men han har lysten til at få børn, så det skal nok komme det hele, når bebs er i maven.

Jeg har heldigvis kun en veninde, som er gravid, så her er det ikke så slemt.. Ja, misundelse er en GRIM ting, men det kan man ikke styre, når man er SÅ SKRUK

Jah man høre jo rundt omkring at mændede først er rigtig klar når de ser barnet :p Hehe så det skal nok komme !!!

Anmeld

18. juni 2012

Miss-86

Lund18 skriver:

Jah man høre jo rundt omkring at mændede først er rigtig klar når de ser barnet :p Hehe så det skal nok komme !!!

Ja, det skal det nemlig Er jeg heller ikke i tvivl om, og min kæreste er nemlig god med børn..

Det er så dejligt, at man kan læse sig til alt sådan noget herinde Troede bare det var min kæreste der havde det sådan, men det opdagede jeg hurtigt at det ikke var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.