Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Velkommen til Håber du vil hygge dig.

Jeg holder mest til i Marts04 og ellers overalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Mira0911

Trine89 skriver:

jeg er oprindeligt fra Øster Hurup. så der er et stykke vej hjem.

Jah det var et stykke væk...

Anmeld

28. april 2009

Pia.

Velkommen til Trine... Jeg er nu sikker på at dette er det rette sted for dig, hvis du ønsker at møde nye fantastiske og søde mennesker og samtidig går med drømmen om at blive gravid...

Jeg hedder som du kan se Pia er 30 år (nærmer mig meget snart de 31) Har tre dejlige børn i aldrene 10, 6 pg 3 år - fordelt som 2 drenge og en pige i midten... - så jeg går vel også ind under kategorien som ung mor - "en gang ung mor - altid ung mor" og jeg føler mig faktisk stadig meget ung....

Håber du bliver glad for at være her... spørg løs og jeg er sikker på at der sidder en eller flere med et godt svar til dig

Knus Pia

Anmeld

28. april 2009

Miss BananaHammock

Hey Trine

Velkommen til

Knus Nena

Anmeld

28. april 2009

Trine89

PiaR skriver:

Velkommen til Trine... Jeg er nu sikker på at dette er det rette sted for dig, hvis du ønsker at møde nye fantastiske og søde mennesker og samtidig går med drømmen om at blive gravid...

Jeg hedder som du kan se Pia er 30 år (nærmer mig meget snart de 31) Har tre dejlige børn i aldrene 10, 6 pg 3 år - fordelt som 2 drenge og en pige i midten... - så jeg går vel også ind under kategorien som ung mor - "en gang ung mor - altid ung mor" og jeg føler mig faktisk stadig meget ung....

Håber du bliver glad for at være her... spørg løs og jeg er sikker på at der sidder en eller flere med et godt svar til dig

Knus Pia

Tak for den rar velkomst..

har fået afvide af en veninde at det skulle være en rigtig god side. og det må man sige at det er

Anmeld

28. april 2009

Sweet1978

Trine89 skriver:

Hej Allesammen .

Jeg er ny herinde, og håber i tager godt imod mig.

Hilsen Trine

Velkommen til.

Jeg har også selv kun været her ca. 2 uger, men bruger siden flittigt synes der er nogen gode debatter og har også selv oprettet en del indlæg for at få afklaret nogen ting.

Anmeld

28. april 2009

Mathilde

Hej Trine

Velkommen til siden
Jeg hedder Mathilde og er 25år. Jeg venter en lille pige til juli sammen med min kæreste. Vi bor på Mors.
Jeg håber du bliver glad for at være herinde. Det er en skøn side!

Knus Mathilde

Anmeld

28. april 2009

Trine89

Mathilde skriver:

Hej Trine

Velkommen til siden
Jeg hedder Mathilde og er 25år. Jeg venter en lille pige til juli sammen med min kæreste. Vi bor på Mors.
Jeg håber du bliver glad for at være herinde. Det er en skøn side!

Knus Mathilde

jamen mange tak..

jah og så hjerteligt tillykke med den kommede pige..

Anmeld

28. april 2009

Tina2

Trine89 skriver:

Jamen jeg hedder jo som sagt Trine, jeg er 19 år gammel, til hverdag går jeg i skole, hvor jeg er ved at læse til serviceøkonom. jeg næsten lige flyttet sammen med min kæreste i en lille by der hedder Farre, som ligger ved Hammel.

grunden til jeg her er dels for at lære nye mennesker at kende. men også fordi jeg går med en drøm om at være ung mor.. selvom man kender til at grund tingene i det er der jo stadig noget man ikke ved og håber derfor jeg kan få svar på det her inde. :d

Hej Trine... Velkommen til:-) Håber du bliver glad for siden....

Farre ved jeg godt hvor er:-) I har verdens BEDSTE slagter:-))))))) Min moster og hendes familie boede i Jelling indtil for omkring 3 år siden (bor nu i Vejle) og vi fik ALTID pølser osv fra Farre slagter:-)

Anmeld

28. april 2009

Trine89

Tina2 skriver:

Hej Trine... Velkommen til:-) Håber du bliver glad for siden....

Farre ved jeg godt hvor er:-) I har verdens BEDSTE slagter:-))))))) Min moster og hendes familie boede i Jelling indtil for omkring 3 år siden (bor nu i Vejle) og vi fik ALTID pølser osv fra Farre slagter:-)

okey.. hvor sjovt.. tror ikke der ligger nogen slagter her nu..
det eneste jeg har fået afvide der ligger her i byen er en sportsplads og en dejlig børnehave, men det er jo også rart at have lige i nærheden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.