Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. april 2009

Trine89

Hej Allesammen .

Jeg er ny herinde, og håber i tager godt imod mig.

Hilsen Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej Trine!
Velkommen til.. håber du blive ligeså glad for at være her, som jeg er
En fantastisk side, men fantastiske mennesker!!
Knus Caroline

Anmeld

28. april 2009

Mira0911

Velkommen til - Håber du bliver glad for at være herinde.. Måske du kunne fortælle lidt om dig selv osv?

Anmeld

28. april 2009

Valle81

Velkommen til:0)

Anmeld

28. april 2009

Trine89

Jamen jeg hedder jo som sagt Trine, jeg er 19 år gammel, til hverdag går jeg i skole, hvor jeg er ved at læse til serviceøkonom. jeg næsten lige flyttet sammen med min kæreste i en lille by der hedder Farre, som ligger ved Hammel.

grunden til jeg her er dels for at lære nye mennesker at kende. men også fordi jeg går med en drøm om at være ung mor.. selvom man kender til at grund tingene i det er der jo stadig noget man ikke ved og håber derfor jeg kan få svar på det her inde. :d

Anmeld

28. april 2009

BinaMor

velkommen. jeg er 22 år og mor til gabriella på snart 1 år.. så jeg hører nok under ung mor kategorien. bare skriv pb hvis du har noget at spørge om eller bare brug for at lufte nogle tanker.. gik selv med babydrømme et par år før jeg blev gravid.

Anmeld

28. april 2009

Mira0911

Trine89 skriver:

Jamen jeg hedder jo som sagt Trine, jeg er 19 år gammel, til hverdag går jeg i skole, hvor jeg er ved at læse til serviceøkonom. jeg næsten lige flyttet sammen med min kæreste i en lille by der hedder Farre, som ligger ved Hammel.

grunden til jeg her er dels for at lære nye mennesker at kende. men også fordi jeg går med en drøm om at være ung mor.. selvom man kender til at grund tingene i det er der jo stadig noget man ikke ved og håber derfor jeg kan få svar på det her inde. :d

Dejligt lige at få et indblik af hvad du laver til daglig og drømmer om... Jeg bor i Silkeborg.. Ikk så langt fra Hammel...

Anmeld

28. april 2009

Trine89

Dutte84 skriver:

Dejligt lige at få et indblik af hvad du laver til daglig og drømmer om... Jeg bor i Silkeborg.. Ikk så langt fra Hammel...

heeh det skulle jo kommer før eller siden..

okey.. jamen det er jo ikke langt væk.. kender ikke såå mange fra dette område.

Anmeld

28. april 2009

Mira0911

Trine89 skriver:

heeh det skulle jo kommer før eller siden..

okey.. jamen det er jo ikke langt væk.. kender ikke såå mange fra dette område.

Hvor kommer du oprigtigt fra da ? Ikke her omkring?

Anmeld

28. april 2009

Trine89

Dutte84 skriver:

Hvor kommer du oprigtigt fra da ? Ikke her omkring?

jeg er oprindeligt fra Øster Hurup. så der er et stykke vej hjem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.