Kryds fingre for mig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Ja det er ved at gå op for mig at det faktisk er indenfor en uge det sker :O
ÅHHHH det er lige om lidt jubiii

Ej det ska nok bli dejligt - bliver skønt når det er overstået også jo Men skriv ligeså snart du har kræfterne til de Vi ska jo lige følge lidt med - før det er vores tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Ej det ska nok bli dejligt - bliver skønt når det er overstået også jo Men skriv ligeså snart du har kræfterne til de Vi ska jo lige følge lidt med - før det er vores tur

Jeg kommer med update herinde imorgen når vi er kommet hjem.. Medmindre jeg selvfølgelig ikke når hjem igen, men det tvivler jeg dog på hehe

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Jeg kommer med update herinde imorgen når vi er kommet hjem.. Medmindre jeg selvfølgelig ikke når hjem igen, men det tvivler jeg dog på hehe

Uhh fedt - glæder mig allerede på jeres vegne  

Anmeld

12. juni 2012

pemiro

LotusCPH skriver:

Uhh fedt - glæder mig allerede på jeres vegne  

Mange tak

Anmeld

12. juni 2012

LotusCPH

pemiro skriver:

Mange tak

så lidt -sender lige en masse tanker og vestøv i go tid så

Anmeld

12. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Du skal vel også snart til tjek på sygehuset.. Du er da ikke meget kortere end jeg..

Sender vestøv i din retning

Skal først ringe pp niende dagen over termin så det er på søndag.. meb ringer nu fredag for man kan jo ik ringe i weekenden.. he he:-) så må vi se så sætter de mig igang mandag hvis jeg vil... men uhhh jeg gad godt det blev op til weekenden:-) har bare mange små veer men der blir ik rigtig til mere...

Anmeld

12. juni 2012

female

pemiro skriver:

Uh hvor spændende.
Hvor langt er du så der?
Jeg er 41+0 imorgen og meget spændt på at høre hvad de siger og hvornår de vil sætte igang hvis der intet sker

Der er jeg 41+3. Jeg skal ringe i morgen for at få en eksakt tid. 

I Randers slår man åbenbart undersøgelsen (som du skal til i morgen) og igangsættelsen sammen. Så jeg bliver undersøgt på torsdag, og hvis de ikke kan tage vandet får jeg en potion piller. 

Ville gerne gå i gang af mig selv inden, da jeg synes det er lidt kunstigt med de piller, men når nu lillepigen åbenbart ikke vil ud, så må det jo blive metoden. 

Anmeld

12. juni 2012

pemiro

M&R skriver:

Skal først ringe pp niende dagen over termin så det er på søndag.. meb ringer nu fredag for man kan jo ik ringe i weekenden.. he he:-) så må vi se så sætter de mig igang mandag hvis jeg vil... men uhhh jeg gad godt det blev op til weekenden:-) har bare mange små veer men der blir ik rigtig til mere...

Kenderdet alt for godt jeg har, i skrivende stund, haft tre veer/plukkeveer med smerte inden for tyve min... De blir bare ikke til mere, så er MEGET spændt på imorgen..
Det er da sent du skal ringe, jeg skulle ringe idag, 6 dage over tid så je ku få tid på 7. Dagen..
Men skal så ikke ind og sættes igang, kun tjekkes at alt er ok og hvis de kan tar de vandet

Anmeld

12. juni 2012

pemiro

female skriver:

Der er jeg 41+3. Jeg skal ringe i morgen for at få en eksakt tid. 

I Randers slår man åbenbart undersøgelsen (som du skal til i morgen) og igangsættelsen sammen. Så jeg bliver undersøgt på torsdag, og hvis de ikke kan tage vandet får jeg en potion piller. 

Ville gerne gå i gang af mig selv inden, da jeg synes det er lidt kunstigt med de piller, men når nu lillepigen åbenbart ikke vil ud, så må det jo blive metoden. 

Ahh okay, det er da smart at slå det hele sammen.. Vi ender jo sikkert med at skulle derud igen til igangsættelse indenfor et par dage.. Ville da være smartere bare at ta det i et hug...

Håber du når at gå i gang selv... Det er også mit ønske. De må godt ta vandet hvis de kan, men vil helst udenom piller og vedrop og alt det...

Anmeld

12. juni 2012

M&R

pemiro skriver:

Ahh okay, det er da smart at slå det hele sammen.. Vi ender jo sikkert med at skulle derud igen til igangsættelse indenfor et par dage.. Ville da være smartere bare at ta det i et hug...

Håber du når at gå i gang selv... Det er også mit ønske. De må godt ta vandet hvis de kan, men vil helst udenom piller og vedrop og alt det...

Hvis de ikke har tænkt sig at blive til mere så skal de bare blive væk:-D he he...

Åhhh gid det var mig... tror der er rigtig meget forskel fra region til region om hvordan de gør... men jeg må maks gå ni dage over sådan er det i viborg men gad nu godt selv gå i gang så det var lidt en overraskelse... ku være det rareste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.