Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pemiro skriver: Jep som overskriften siger, så skal i krydse fingre for mig imorgen kl 9.10 Je skal på sygehuset fordi jeg er gået en uge over tid, og jeg HÅBER jeg er lidt åbnet så de kan prikke hul på vandet, så Vi er SÅ spændte herhjemme
Jep som overskriften siger, så skal i krydse fingre for mig imorgen kl 9.10 Je skal på sygehuset fordi jeg er gået en uge over tid, og jeg HÅBER jeg er lidt åbnet så de kan prikke hul på vandet, så Vi er SÅ spændte herhjemme
Næææh hvor spændende Så er det bare at vente Jubiiii - så sker der lidt nu hva Så er du snart Moooar
LotusCPH skriver: Næææh hvor spændende Så er det bare at vente Jubiiii - så sker der lidt nu hva Så er du snart Moooar
JonTri skriver: og (den puster)
og (den puster)
M&R skriver: Åhh er så misundelig:-):-) hvor er det fedt for dig jeg alt hvad jeg kan:-) glæder mig til en update:-)
Åhh er så misundelig:-):-) hvor er det fedt for dig jeg alt hvad jeg kan:-) glæder mig til en update:-)
Held og lykke.
Jeg bliver sat i gang på torsdag, hvis ikke lillepigen kommer ud af sig selv inden.
female skriver: Held og lykke. Jeg bliver sat i gang på torsdag, hvis ikke lillepigen kommer ud af sig selv inden.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128