Positiv hjemmetest, negativ hos lægen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2012

Miiaah

Miss-86 skriver:

Heldigvis er du jo 18 år og kan selv bestemme.

Men jeg synes det er fint, at man er ung, hvis bare man er moden til det og virkelig ønsker det.
Jeg har set en del af de unge mødre, og der er da en del af dem, som er gode og ansvarsfulde mødre, på trods af en ung alder, Feks. Camilla, Melissa, Louise, Bente og min favorit er jo Søs, hun er så KUN 17 år og er nok den bedste af dem alle.. Jeg ved ikke om du har set det?

Nej, det er lang tid siden jeg har set det program - men ja, jeg er fuldstændig enig i, at mange unge mødre klarer mor-rollen ganske fint, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil gøre det samme - og jeg skal da nok formå at få min uddannelse alligevel, det bliver bare skubbet et år eller to!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2012

Miiaah

michelledam skriver:

Jeg testede to positive derhjemme over to dage og hos lægen var den negativ. Jeg var også mega forvirret. Me. Jeg har en datter på 1 år i dag. Så du kan godt stole på den er positiv

Det lyder godt

Jeg tænker lidt, at hvis testen hos lægen imorgen stadig er negativ(blev bedt om at komme ned med noget morgenurin imorgen), så tester jeg måske igen i weekenden...

Hvis jeg ER gravid, vil jeg i følge min egen beregning være i 10. uge på torsdag - producerer jeg bare hCG meeeeeget langsomt? (Der er jo nogle kvinder, som åbenbart ikke kan teste det i urinen særlig godt!)

Anmeld

12. juni 2012

Miss-86

Miiaah skriver:

Nej, det er lang tid siden jeg har set det program - men ja, jeg er fuldstændig enig i, at mange unge mødre klarer mor-rollen ganske fint, og jeg er ikke i tvivl om, at jeg vil gøre det samme - og jeg skal da nok formå at få min uddannelse alligevel, det bliver bare skubbet et år eller to!

Okay, men med den indstilling, så tror jeg også at du vil blive en god mor..

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

Miss-86 skriver:

Okay, men med den indstilling, så tror jeg også at du vil blive en god mor..

Det er jeg glad for at høre

Anmeld

12. juni 2012

Mother-love

Miiaah skriver:

Det lyder godt

Jeg tænker lidt, at hvis testen hos lægen imorgen stadig er negativ(blev bedt om at komme ned med noget morgenurin imorgen), så tester jeg måske igen i weekenden...

Hvis jeg ER gravid, vil jeg i følge min egen beregning være i 10. uge på torsdag - producerer jeg bare hCG meeeeeget langsomt? (Der er jo nogle kvinder, som åbenbart ikke kan teste det i urinen særlig godt!)

Jeg er ret sikker påat du er gravid når du nu selv har testet positivt. Og jader er nogen der producere mindre end andre. Jeg kunne teste positivt dagen før forventede mens. Men ved min mor testede positivt først når hun var 14 dage over tid men os tre børn. Og der gik længe før hun kunne teste midt på dagen eller om aftenen. Hvor jeg hurtigt kunne teste midt på dagen. Mener jeg kunne teste midt på dagen allerede da jeg var i uge 5. Så ja meget forskelligt. Ellers få din læge til at tage en blodprøve på dig. For hvis du mener du er så langt på torsdag. Skal du igang med at have lavet vandrejournal og meldes til scanning hvis du vil have dette. For det skal gøres inden uge 13

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

michelledam skriver:

Jeg er ret sikker påat du er gravid når du nu selv har testet positivt. Og jader er nogen der producere mindre end andre. Jeg kunne teste positivt dagen før forventede mens. Men ved min mor testede positivt først når hun var 14 dage over tid men os tre børn. Og der gik længe før hun kunne teste midt på dagen eller om aftenen. Hvor jeg hurtigt kunne teste midt på dagen. Mener jeg kunne teste midt på dagen allerede da jeg var i uge 5. Så ja meget forskelligt. Ellers få din læge til at tage en blodprøve på dig. For hvis du mener du er så langt på torsdag. Skal du igang med at have lavet vandrejournal og meldes til scanning hvis du vil have dette. For det skal gøres inden uge 13

Ja, jeg føler lige pludselig at jeg har helt travlt

Men jeg skal heldigvis ind og snakke med lægen imorgen, og så må jeg høre hvad hun siger - og bede om en blodprøve, hvis urintesten da også er negativ!

Anmeld

12. juni 2012

Mother-love

Miiaah skriver:

Ja, jeg føler lige pludselig at jeg har helt travlt

Men jeg skal heldigvis ind og snakke med lægen imorgen, og så må jeg høre hvad hun siger - og bede om en blodprøve, hvis urintesten da også er negativ!

Jeg synes klart du skal be om en bdprøve hvis den igen er negativ. Held og lykke

Anmeld

12. juni 2012

Miiaah

michelledam skriver:

Jeg synes klart du skal be om en bdprøve hvis den igen er negativ. Held og lykke

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.